هشدار صنعاء به ائتلاف سعودی درباره ورود به مرحله پاسخ دردناک

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد، قبل از ورود به مرحله پاسخ دردناک دست از تجاوز و محاصره یمن بردارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد انصارالله درباره ادامه جنگ علیه یمن و محاصره این کشور هشدار داد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: یمن به خواست خدا بار دیگر با توانایی‌هایی در زمینه‌های متعدد متولد خواهد شد؛ توصیه می‌کنیم قبل از ورود به مرحله پاسخ دردناک که رهبر انقلاب (عبدالملک الحوثی) از آن سخن گفته، صلح در یمن از دروازه رفع محاصره، توقف عملی تجاوز و به دور از مصرف رسانه‌‎ای یا بهبود چهره کشورهای متجاوز اولویت داده شود. اگر به غیر از این گزینه، گزینه دیگری فایده داشت تا کنون به نتیجه رسیده بود.

محمدعلی الحوثی در توییت دیگری حمله ائتلاف سعودی به یک سالن عروسی در شهر «الحوک» در الحدیده را محکوم کرد و خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی فوری درباره این موضوع و دیگر جنایات ائتلاف سعودی-امارات-آمریکایی و متحدانشان شد.

به گزارش شبکه المسیره، مزدوران ائتلاف سعودی، سالن عروسی «المنصور» در خیابان فرودگاه شهر الحوک در استان الحدیده را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار دادند که دست‌کم سه کشته و چند زخمی برجای گذاشت و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

استاندار الحدیده در گفت‌وگو با المسیره، این حادثه روز جمعه را بسیار دردناک خواند و گفت: متاسفانه این جنایت هم از جمله جنایاتی است که سازمان ملل در قبال آن سکوت اختیار می‌کند.

این مقام یمنی روز پنجشنبه همچنین گفته بود که یمن (دولت نجات ملی در صنعاء) در مقابل دشمن، به مرحله توازن بازدارندگی رسیده است.

او پنجشبه شب در حساب توییتری خود بدون اینکه توضیحی بیشتر دهد، نوشت: «کارشناسان راهبردی الآن می‌توانند بگویند که ما به مرحله موازنه بازدارندگی رسیده‌ایم».

حوثی ادامه داد: «این پیروزی است که قهرمانان نهاد نظامی و امنیتی یمن محقق کردند و این آن چیزی است که میلیون‌ها یمنی مقاوم، شریف و فداکار بدان افتخار می‌کنند».

انتهای پیام/

کد خبر: 1086206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =