جامعه برای تمدن‌سازی به شخصیت‌هایی مانند حاج‌قاسم سلیمانی نیاز دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: جامعه‌ای که درصدد تمدن‌سازی است به شخصیت‌هایی مانند حاج‌قاسم سلیمانی نیاز دارد تا بتوانیم جامعه را آن‌گونه که اسلام به ما آموخته پیش ببریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی از یادگاران دفاع مقدس بود و جان خود را در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی فدا کرد.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هنوز ناگفته‌های بسیاری از سردار شهید سلیمانی وجود دارد و زندگی ایشان می‌تواند برای تمام مردم درس و الگو باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه جامعه اکنون نیازمند امثال سلیمانی‌هاست، عنوان کرد: جامعه‌ای که درصدد تمدن‌سازی است به شخصیت‌هایی مانند حاج‌قاسم سلیمانی نیاز دارد تا بتوانیم جامعه را آن‌گونه که اسلام به ما آموخته پیش ببریم.

فلاحتی با اشاره به روحیه انقلابی رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: امروز همه نیازمند روحیه رزمندگان دفاع مقدس هستیم و ارزش‌های انقلاب باید در تمام گفتار و رفتارها به‌منصه ظهور برسد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در خدمت یادگاران دفاع مقدس هستیم، تأکید کرد: دعاگوی شما نیز که همواره در مسیر انقلاب اسلامی بوده‌اید، هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086533

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =