یادواره «مرد میدان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد

یادواره مرد میدان به همت کانون دانشجویی "هور" واحد تهران مرکز به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یادواره مرد میدان به همت کانون دانشجویی "هور" واحد تهران مرکزی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد.

در این مراسم، محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مهدی اقراریان معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکز، حجت الاسلام رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران مرکز و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

حجت الاسلام علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران مرکز، در بخشی از این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، دفاع مقدس و سلامت، اظهارکرد: تا هنگامی که انسان دوباره متولد نشود، شهادت نیز صورت نخواهد گرفت؛ در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس اشخاصی که همانند حر متحول شدند را کم نداشتیم. در واقع آن ها دوباره متحول شدند.

وی افزود: سردار سلیمانی همواره تاکید میکرد تا زمانی که شهید نباشیم، شهید نخواهیم شد.‌درواقع شهادت به معنی است همه افراد از رفتار، کردار و شخصیت ما بوی شهادت استشمام کنند. شهدای انقلاب کسانی هستند که بوی شهادت از رفتار و شخصیتشان استشمام می شد.

رجالی تهرانی گفت: سالروز شهادت سردار سلیمانی با محوریت شهدای مقاومت، باید هرسال همانند ۲۲ بهمن، با شکوه برگزار شود تا یاد و خاطره آن ها همواره زنده بماند.

به گزارش ایسکانیوز، تقدیر از خانواده شهدا، زیارت قبور شهدای گمنام واحد تهران مرکز و تغییر نام مجتمع ولایت این دانشگاهی به نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از جمله حاشیه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، سفیران فرهنگی و ورزشی و قهرمانان رشته‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086652

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =