ابعاد حقوقی و قضائی ترور شهید سلیمانی در واحد مشهد بررسی شد

ابعاد حقوقی و قضائی ترور شهید سلیمانی با حضور استادان هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نشست حقوقی و قضائی بررسی ترور شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور اساتید هیئت علمی دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان‌های خارجه این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشکده حقوق علوم سیاسی و زبان‌های خارجه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این نشست با بیان خصوصیت اخلاقی و عملی شهید سلیمانی، او را اسوه ایمان و عمل دانست و اظهار کرد: اخلاص و خلوص نیت در رفتار و گفتار این شهید بزرگوار موجب شد وی سردار دل‌ها لقب بگیرد و در دل‌های مردم جای گیرد و به الگوی مقاومت در برابر ظلم و ستم در عرصه بین‌المللی تبدیل شود.

علی زاهدیان افزود: حاکمیت، محافل علمی و فرهنگی و دانشگاه‌ها باید تلاش کنند سیره و مکتب سردار سلیمانی را ترویج دهند و مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی وی مورد توجه و شناسایی قرار بگیرد و به نسل جوان ارائه شود.

در این جلسه مقررات کیفری ایران درباره ترور سردار سلیمانی، امکان‌سنجی پیگرد جنایت ارتکاب ترور شهید سلیمانی در دادگاه بین‌المللی کیفری و دادگاه‌های موردی، توصیف مسئله و امکان‌سنجی طرح دعوا در دادگاه‌های ملی و بین‌المللی و مسئولیت بین‌المللی دولت آمریکا در این جنایت و ابعاد حقوقی و قضائی ترور شهید سلیمانی بررسی و به دانشجویان ارائه شد.

کد خبر: 1086805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =