فراخوان «قلم زرین» منتشر شد/ فرصت ارسال آثار ۱۵ اسفند

طی فراخوانی انجمن قلم ایران، علاقه‌مندان به حوزه نشر و قلم را به نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین دعوت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فراخوان نوزدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» به دبیری سهیلا عبدالحسینی از سوی دبیرخانه این جایزه در انجمن قلم منتشر شد.

در متن این فراخوان آمده است انجمن قلم ایران، خرسند است که آغاز به کار نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین را به اطلاع علاقمندان، ناشران و نویسندگان برساند.
از آنجا که هدف نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین، ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش های والای اخلاقی دینی و رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزش مدار می باشد، از اهالی فرهنگ و دست اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در جشنواره دعوت می کند.

علاقمندان می توانند آثار منتشر شده در سال ۱۳۹۹در زمینه های، مجموعه داستان و رمان بزرگسال، مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان، شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و پژوهش و نقد ادبی را به دفتر جشنواره ارسال کنند.

بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

نویسندگان و ناشران محترم حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند دو نسخه از اثر خود را که در سال ۱۳۹۹ چاپ و منتشر شده است به دفتر جشنواره به نشانی: تهران خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، نبش کوچه ۴۴ پلاک ۳۶۰ کد پستی۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال فرمایند.

مراسم پایانی نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۰ همزمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

دبیر نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین
سهیلا عبدالحسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1087476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =