اجرای روانشناسی محیط در تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی

معاون اداری مالی وزارت علوم خواستار اجرای روانشناسی محیط در بحث تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی شد و گفت: اگر فقط به تعمیرات خوابگاه ها بپردازیم خطا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمد تقی نظر پور در مراسم طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی که با حضور منصور غلامی وزیر علوم و خیرین آموزش عالی صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: بیشتر از اینکه به ساختمان فکر کنیم باید به دانشجو و استادان فکر کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر که بحث تعمیرات خوابگاه‌ها را بر عهده گرفته‌ایم، ضروری است که بحث روانشناسی محیط را در خوابگاه‌ها مد نظر قرار دهیم چرا که می‌تواند در سلامت روح و جسم دانشجویان بسیار مؤثر باشد.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: فضای خوابگاهی بر روح و روان دانشجویان بسیار تأثیر گذار است و اگر بتوانیم فضای خوبی در محیط خوابگاه ایجاد کنیم و این طراحی را در بازسازی‌های خوابگاه‌ها مد نظر قرار دهیم زمینه آرامش روحی و روانی دانشجویان را در خوابگاه‌ها فراهم کرده ایم.

وی تاکید کرد: اگر فقط به تعمیرات خوابگاه‌ها بپردازیم خطا است، باید فضایی در خوابگاه‌ها ایجاد کنیم که محیط خوابگاه برای دانشجویان مفرح و دلباز باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =