توسعه همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع استان قزوین

زمینه‌های همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی و صنعتی این دو نهاد با تشکیل کارگروهی تدوین می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، نشستی با حضور ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و هیئت همراه و عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی و صنعتی این دو نهاد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به میزبانی سازمان صمت این استان برگزار شد.

ناصر حمیدی در این نشست با تشریح برنامه‌های جاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، زیرساخت‌های صنعتی ایجادشده و شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز رشد را معرفی و اهداف و برنامه‌های آتی در زمینه توسعه همکاری‌های صنعتی را تشریح کرد.

 عزیزالله افضلی نیز با ارائه آمارهایی از حوزه صنعت استان قزوین، پیشنهادهایی در زمینه‌های همکاری مشترک میان دانشگاه و صنعت و راهکارهایی به‌منظور توسعه این همکاری‌ها ارائه داد.

بحث و بررسی چگونگی افزایش تعاملات صنعت و دانشگاه و رفع معضلات و نیازهای صنعت از طریق دانشگاه از دیگر محورهای این نشست بود که راهکارهایی مانند نشست‌های دوجانبه، انجام بازدیدهای میدانی، ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه صنعتی و بهره‌گیری از ابزارهای فناوری اطلاعات برای تسریع در فرآیندهای صنعتی از سوی دو طرف پیشنهاد و مقرر شد با تشکیل کارگروهی، زمینه‌های همکاری مشترک تدوین شده و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضای طرفین برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =