دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر با صدور پیامی این ایام را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عنایت‌الله ملکی‌تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر طی صدور پیامی، چهل‌ودومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«دهه فجر، آن آیینه‌ای که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد» مقام معظم رهبری

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

امروز در آستانه چهل‌ودومین سالگرد عمر پربرکت انقلاب اسلامی، شاهد هستیم که خورشید پرفروغ انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌های بسیاری، سرافرازانه عبور کرده و ان‌شاءالله در پرتو هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) و برپایی حکومت جهانی خواهد بود.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام‌الله دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مقاومت و سلامت، چهل‌ودومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر عزیز انقلاب اسلامی، خانواده محترم و معزز شهدا و ایثارگران سرافراز کشور و خصوصاً جامعه دانشگاهی، کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن داریم که همیشه و در همه حال ادامه‌دهنده راه امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در راستای گام دوم انقلاب، رو به‌سوی افق‌های روشن حرکت کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1088419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =