نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد

نشست دانشجویی به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه فجر به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد باسخنرانی حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس در جمع فعالان و نخبگان دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، نشست دانشجویی به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه فجر به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس در جمع فعالان علمی، فرهنگی، سیاسی و نخبگان دانشجویی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و میهمانانی از جبهه فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ابتدای برنامه ضمن تبریک و خیرمقدم خدمت میهمانان برنامه گفت: دهه مبارک فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی، با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه آحاد ملت به‌ویژه خون پاک شهدا به بار نشست.

نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در ادامه با وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم سراسر دنیا شد و امروز در مسیر گام دوم انقلاب، لازم است جامعه دانشگاهی با درک نقش مهم و بی‌بدیل خود در تحقق تمدن نوین اسلامی، با تجدید پیمان با امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت به وظیفه ملی و انقلابی خود عمل کنند.

همچنین حسین یکتا راوی دفاع مقدس گفت: در فتنه زن، زندگی، آزادی، بسیاری دچار شک و شبهه شدند و دشمن، بزرگترین جنگ هیبریدی، ترکیبی، شناختی و فکری را برای اولین بار روی اولین کشور پیاده کرد که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند: به اینان باید دست مریزاد گفت؛ معادلاتشان درست، ولی محاسباتشان غلط بود.

یکتا خطاب به فعالان و نخبگان دانشجویی گفت: دانشجویی که شب‌ها در راحتی به خواب، فرو رود، دانشجوی تشکیلاتی نیست؛ دانشجوی تشکیلاتی می‌بایست شب‌ها از شدت ضعف و خستگی کار بیافتد؛ هر کسی که شب‌ها، راحت خوابید، باید به معرفت مأموریت خویش شک کند.

نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد

این راوی دفاع مقدس به نقش دانشجو در به وجود آوردن فضایی آگاهی بخش در جامعه و دانشگاه تأکید کرد و رشد این فضا را با شناخت دقیق مسئولیت هر فرد همراه دانست.

خبرنگار: سپیده اسماعیلی

انتهای پیام/

کد خبر: 1218381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =