استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای شناخت ابعاد انقلاب اسلامی

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای شناخت هر چه بیشتر ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد.

 صابری در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر، گفت: باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای شناخت هر چه بیشتر ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: هرگاه جنگی در این کشور اتفاق می افتاد، پادشاهان برای به خطر نیفتادن موقعیتشان قسمتی از این خاک را به دشمنان دادند. اما انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» به تمام این رذالت ها پایان داد و نظام محمدی را جایگزین نظام کاپیتالیسم و کمونیسم کرد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت یکپارچگی و نقش اقوام در پیروزی های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: همه اقوام در مبارزات ملت علیه طاغوت، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم سهم بسزایی داشته و شهیدان زیادی تقدیم این آب و خاک کرده اند.

وی ادامه داد: همه قومیت ها در سایه حکومت اسلامی هستند و با حفظ وحدت و پیروی از آرمان های شهدا و ولایت فقیه در میهن اسلامی زندگی می کنند و توطئه های دشمن را برای ایجاد فاصله بین خود و نظام، ناکام خواهند گذاشت.

صابری همچنین به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: ایران در عرصه های مختلف علمی، بهداشتی و پزشکی، سیاسی و جزو کشورهای برتر جهان است و با توجه به این موفقیت ها باید بعد از چهل و دو سال سالگرد این انقلاب را جشن بگیریم و هوشیار باشیم که در هجمه ها و فتنه های دشمن از این مسیر زاویه نگیریم.

وی افزود: در مجموعه حراست رسالت عظیمی را به عهده داریم و یکی از آن ها شناسایی وظیفه و کار حراست است. اگر حراست درست معرفی شود همکاری خوبی هم از طرف کارکنان، اساتید و دانشجویان خواهیم داشت.

در پایان این مراسم کارکنان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089002

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =