دبیرخانه کنسرسیوم آسیب‌های اجتماعی به واحد اسلامشهر واگذار شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم آسیب های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، گفت: با توجه به پتانسیل بالای علمی و تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در زمینه آسیب های اجتماعی و بهره گیری این واحد دانشگاهی از نیروهای مجرب در این زمینه، واحد اسلامشهر به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم آسیب های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

وی به اهداف تشکیل کنسیرسیوم ها در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در هم افزایی برای پروژه های ملی راهبردی و انطباق طرح های تحقیقاتی با نیازهای اصلی کشور، کنسرسیوم ها در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت که کنسرسیوم آسیب های اجتماعی یکی از این کنسرسیوم هاست.

 زارعی، لزوم هماهنگی میان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برای تقسیم کار، پرهیز از موازی‌کاری، انتقال و اشتراک تجربیات و نهایتاً حرکت برمبنای برنامه‌ای منسجم با چشم‌اندازی مطلوب و معقول را یکی دیگر از اهداف کنسیرسیوم ها بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: توانایی تصمیم‌گیری، حل مسأله، تفکر خلاق، تفکر نقادانه، رویارویی با هیجان‌ها، توانایی رویارویی با استرس‌ها و... از مهارت‌هایی است که در مراکز تحقیقاتی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089267

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =