ادامه جنگ یمن به معنی پایان پادشاهی و حکومت شما است

عضو شورای عالی سیاسی یمن تحقق صلح واقعی در این کشور را در گرو لغو محاصره آن و توقف تجاوز ائتلاف سعودی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از خبرگزاری سبأ؛ محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که تحقق صلح واقعی در یمن در گرو لغو محاصره این کشور و توقف تجاوز به آن است.

وی افزود: ما به ملت خود در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی برای تحقق پیروزی در جبهه های مختلف حساب باز می کنیم. یمنی ها آزادگانی هستند که ظلم را نمی پذیرند و خواستار آزادی و پیروزی هستند.

الحوثی خطاب به آل سعود، آل زاید و آمریکایی ها تاکید کرد: شما نمی توانید مقاومت و پایداری ما را از بین ببرید. ما هرگز از آرمان خود دست بر نمی داریم؛ آرمانی که سرنوشت ساز است. ما در نهایت استقلال کامل را در تمام اراضی یمن محقق خواهیم کرد.

وی هم چنین ادامه داد: من خطاب به بن سلمان می گویم که تداوم جنگ در سرزمین ما به معنی پایان پادشاهی و حکومت شما است. ملت یمن در آستانه هفتمین سال رویارویی با تجاوز ائتلاف سعودی قرار دارد اما به مقاومت خود ادامه می دهد.

الحوثی به دستاوردهای نظامی و امنیتی اخیر که نیروهای یمنی در زمینه های موشکی و پهپادی محقق کرده اند نیز اشاره کرد.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته حملات نیروهای مقاومت یمن علیه اهداف نظامی در خاک عربستان سعودی با استفاده از موشک ها و پهپادهای مختلف شدت گرفته است به طوری که شب گذشته، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شد یک هدف نظامی حساس و حیاتی در فرودگاه بین المللی ابها با موشک بالستیکی که هنوز رونمایی نشده را مورد اصابت قرار دهد.

وی افزود: موشک بالستیک جدید اخیراً عملیاتی شده و با دقت به هدف مهم نظامی در فرودگاه بین المللی أبها اصابت کرده است. این در راستای واکنش طبیعی و حق دفاع مشروع با توجه به ادامه جنگ و محاصره کشور ما است.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد که عملیات نیروهای یمنی علیه ائتلاف سعودی کاملاً دفاعی بوده و در راستای محافظت از یمن صورت می گیرد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =