افزاش چتر بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در سال ۹۹ با افزایش یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفری جمعیت تحت پوشش گام بلندی برای توسعه چتر بیمه‌ای برداشت.

به گزارش اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در سال ۹۹ با افزایش یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفری جمعیت تحت پوشش گام بلندی برای توسعه چتر بیمه‌ای برداشت.

وی در ادامه عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار و گروه‌های تحت پوشش بهزیستی سهم عمده‌ای در این بین داشتند. امید که هیچ ایرانی از بیمه محروم نماند.»

کد خبر: 1091877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد میره خالد IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      0 0
      من یک از کار افتاده صندوق بیمه روستاییان و عشایر میباشم...بنده راننده پایه یکم بودم و در روستا زندگی میکنم..با عنایت به اینکه متاسفانه اخیرا به مریضی سرطان مبتلا گردیدم ...از طریق کمیسون پزشکی از کار افتاده صندوق بیمه شدم و الان مستمر بگیر میباشم... و مستمری ماهیانه من مبلغ هشتسد و سی کیه هزار تومان است...به امام حسین قسم هیچگونه درآمدی غیر از این مستمری جهت امرار معاش ندارم. ..نه زمین کشاورزی دارم نه هیچ منبع درامددیگری را دارم....شما بگید آیا با این مستمری چندر غاز چکار کنم چگونه زندگی کنم...در این شرایط مملکتی....چرا مگر ما انسان نیستیم ..مگر ما ایرانی نیستیم.....صدای ما را کی و کدامین مسئولین باید بشنود ...چگونه و چطور بغ گوش مسئولین برسانیم.....چندین بار به ریس کار گزاربهت و صندوق ها گوش زد کردیمدر جواب میگویند این بیمه حقوقش اینقدر است....آخه اینم شد حقوق و بیمه