غیبت رزم‌حسینی و خاوازی در کمیسیون اقتصادی مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در کمیسیون اقتصادی، گفت: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تنظیم بازار روز سه‌شنبه در صحن علنی قرائت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید مهدی طغیانی در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه خبر داد و گفت: پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس درخصوص تنظیم بازار و به‌ویژه تامین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد پس از پایان تعطیلات نوروزی مجددا با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده بود، افزود: متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی بود که متاسفانه به دلیل آنکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه‌ برگزار نشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =