درخشان: این پرسپولیس توانایی صعود از گروه را دارد

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ابراز امیدواری کرد که گل محمدی و شاگردانش با شخصیت بالای تیمی، بر مشکلات ناشی از میزبانی آماتورگونه هندی‌ها غلبه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر کریمی؛ حمید درخشان سرمربی و کاپیتان اسبق سرخپوشان، این روزها کاملا منتظر است تا با آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از بازی تیم محبوب خود و دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات لذت ببرد. او که به موفقیت تیم‌های ایرانی در این مسابقات خوشبین است، در مصاحبه با خبرنگار ایسکانیوز این صحبت‌ها را بر زبان آورد که در ادامه می‌خوانید؛

میزبانی هندی‌ها مشکل ساز می‌شود

درخشان در ابتدا اظهار داشت: شرایط برای پرسپولیس بر اساس میزبانی هندی‌ها قاعدتا سخت خواهد بود اما این پرسپولیس توانایی صعود از مرحله گروهی را حتما دارد. با این حال مشکلات حاشیه‌ای از قبیل بیماری کرونا و کارشکنی‌های میزبان که به گوش می‌رسد می‌تواند این تیم را در مواردی آزار دهد.

وی افزود: برای کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا جای تاسف دارد که به بهانه‌های مختلف میزبانی را از ما گرفته و به کشورهای مختلف داده که انتخاب نوبرانه آنها کشور هندوستان می‌باشد. هند در فوتبال آسیا هیچ سابقه‌ای ندارد، در حالی که کشور ما جزو ابرقدرتهای فوتبال آسیاست. برای این مشکل باید فکری کرد چراکه با داشتن چهار باشگاه در این عرصه هیچ سهمی از میزبانی در این مسابقات نداریم که باعث حیرت است.

شرایط تیمی

حمید درخشان در مورد شرایط بازیکنان تیم گفت: شرایط تیم که در مسابقات داخلی خوب بوده و در کورس قهرمانی است اما شرایط بازی های لیگ قرمانان کاملا متفاوت می‌باشد و پرسپولیس از تجارب سالهای اخیر می تواند بهترین استفاده را بکند. بضاعت بازیکن پرسپولیس  نسبت به دوره قبل به مراتب در شرایط بهتری هست و دست گل محمدی هم در تمام خطوط باز هست و شاید تنها نگرانی کادر فنی و هوارداران غیبت آقایی به دلیل بیماری کرونا است که قطعا با تدابیر کادر فنی و حضور بازیکنان دیگر این مشکل هم جبران خواهد شد.

گزینه جناح چپ

سرمربی اسبق سرخپوشان تصریح کرد: در مورد جناح چپ پرسپولیس نگرانی خاصی وجود ندارد و احتمالا با تصمیم کادر فنی در این پست، وحید امیری به کار گرفته خواهد شد، چرا که معیارهایی همچون چپ پا بودن، دوندگی و همچنین تجربه باری در دفاع چپ را دارا است که این چهار آیتم می‌تواند او را نسبت به دیگران برای بازی در این پست متمایز کند. البته بهترین تصمیم را قطعا کادر فنی خواهند گرفت چرا که نزدیکترین افراد به شرایط بازیکنان آنها هستند. ضمنا در پست‌های دیگر هم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند که تلفیق آنها با بازیکنانی که در تیم بودند می‌تواند باعث امیدواری باشد.

تجربه آسیایی

درخشان خاطرنشان کرد: در بازی با نماینده ازبکستان در کشور میزبان زمان سرمربیگری بنده دقیقا این مشکل  وجود داشت و تیم بدون یک چپ پای تخصصی روانه بازی شد و بنابر این براساس بضاعت بازیکن علیرضا محمد را که دفاع راست تیم بود را برای بازی در این جناح  انتخاب کردم. البته با تعریف و توجیه شرح وظایف معلوم شده برا ی آن بازی که اتفاقا این بازیکن عملکرد خوبی در آن بازی داشت. همچنین در مورد بازی با لخویا که تیمی پر از مصدوم و محروم را دراختیار داشتم در تهران آن تیم قدرتمند را شکست دادیم. نکته ای که قابل اشاره هست اینکه تیم‌ها در مقابل پرسپولیس کمی دست به عصا بازی می‌کنند بخصوص در این سالهای اخیر که دو بار هم فینالیست آسیا شده است.

آرزوی موفقیت

حمید درخشان برای پرسپولیس در این دوره از مسابقات آرزوی موفقیت کرد و به کادر فنی و بازیکنان تیم هشدار داد که حالا روی این تیم حساب دیگری در آسیا باز شده و قطعا تیم‌های دیگر با تمام قوا روبروی آنها صف آرایی خواهند کرد، پس باید همچنان باهوش و با تدبیر در بازی‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =