امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد دوستار در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، که پیش از ظهر امروز در سالن سردار شهید حاج قاسم سلمیانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان  برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان دانشگاهی مردمی و اجتماعی، رویکرد حل مسئله در استان را در پیش گرفته است.

دوستار با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، به استفاده از فناوری‌های نوین علمی و پژوهشی اهتمام ویژه دارد، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ترسیم فرمودند، دانشگاه آزاد اسلامی گیلان باید نقش بسزایی در مورد تحقق شعار سال داشته باشد.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه باید گام های مثبت و بزرگی برای استان و کشور برداشته شود، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان زمینه سازی های لازم را جهت اجرای طرح پویش فراهم می‌سازد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه ایجاد زمینه های اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان از سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فصل جدیدی از رابطه صنعت و دانشگاه را که حلقه مفقوده‌ای در توسعه کشور است به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی حل مسئله و پاسخ به نیازهای کشور است، خاطر نشان کرد: از ظرفیت های بنادر و دریانوردی نیز در راه‌اندازی  دانشکده خدمات بندری استفاده خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای ۱۵ مرکز و واحد دانشگاهی بوده و ۳۲ هزار دانشجو دارد.

انتهای پیام/*

کد خبر: 1093053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =