مهلت ثبت‌ درخواست برای حضور در جلسات پیش‌دفاع دانشجویان دکتری تمدید شد

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مجدد مهلت ثبت‌ درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری جلسات پیش‌دفاع متمرکز در خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: در پی تمدید تعطیلی واحدهای دانشگاهی، مهلت ثبت‌ درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

علی اکبری ادامه داد: دانشجویانی که تا ساعت 15:30 روز دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه، رساله‌های آنها در مرحله 9 سامانه پژوهشیار قرار گرفته باشد، مجاز به رزرو برای شرکت در جلسات پیش‌دفاع متمرکز هستند. این دسته از دانشجویان باید از 25 تا 27 اردیبهشت ماه به سامانه وادافا به نشانی http://vadafa.iauec.ac.ir مراجعه و با رزرو  تاریخ و زمان موردنظر خود برای برگزاری جلسه، اقدام به رزرو جلسه پیش دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، یکم خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد و دانشجویانی که موفق به حضور در این دوره‌ پیش‌دفاع متمرکز نشوند، باید در دوره بعدی شرکت کنند.

 علی اکبری در پایان تأکید کرد: دانشجویان، اساتید راهنما و واحد دانشگاهی موظف به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات لازم در سامانه پژوهشیار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =