مرکز سفیر سلامت واحد سمنان به کمک بیماران کرونایی شتافت

رئیس مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با عنوان سفیر سلامت، از انتخاب این مرکز برای کمک به بیماران کرونایی در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد.

الهه جهان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: مرکز خدمات مراقب‌های پرستاری در منزل سفیر سلامت، از بین مراکز فعال این حوزه در شهرستان سمنان به دلیل فعالیت‌های شایسته و عملکرد مثبت با تایید و درخواست دانشگاه علوم پزشکی سمنان و در راستای کمک به بیماران سرپایی کووید 19 مسئولیت امور پرستاری بخش کرونا مستقر در ساختمان سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان را برعهده گرفته است.

جهان با بیان اینکه تعداد نیروهای مورد استفاده در این مرکز مطابق استانداردهای مورد قبول برای ارزش‌یابی کیفیت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در شاخص‌های ساختاری، فرایندی و برآیندی است خاطرنشان کرد: تعداد پرستاران به کار گرفته شده در این بخش، متناسب با تعداد بیماران و بر اساس استانداردهای موجود طراحی شده که این موضوع بسیار حائز اهمیت و از افتخارات مرکز سفیر سلامت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همکاران این مرکز ترکیبی از اعضای هیات علمی، دانشجویان ترم آخر پرستاری، فارغ‌التحصیلان و همچنین دانشجویان در حال گذراندن طرح هستند که با اشتیاق و شور و علاقه فراوان مشغول به خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز هستند.

جهان تاکید کرد: اعتقاد راسخ، تخصص، تبحر، علاقه و پشتکار را از ویژگی‌های بارز پرستاران و متخصصان مرکز سفیر سلامت عنوان کرد که در سایه توکل و ایمان به خدا در مسیر خدمت به هم‌میهنان و نیازمندان قرار گرفته‌اند.

مرکز مشاوره و مراقبت‌های پرستاری در منزل (سفیر سلامت) با اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره پروانه ۱۹۸۶۶۴-۳ توسط اعضای دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان راه‌اندازی و اداره می‌شود.  ساختمان این مرکز در بلوار ۱۷ شهریور سمنان، پشت شرکت گاز سمنان، خیابان شهید درخشان پور واقع شده و به‌صورت شبانه‌روزی با حضور کادر دانشگاهی و مجرب آماده ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره تماس‌های 09375840419 ، 09360368874 و02333361969 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =