مهم ترین عامل در میزان «مشارکت مردم» اقدامات دولت است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: وضعیت نابسامان بورس، گرانی ها و دیگراقداماتی که دولت انجام داده، عامل نهایی و تاثیر گذار در میزان مشارکت مردم در انتخابات است.

محمد صادق کوشکی فعال سیاسی، در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص فضای انتخابات ریاست جمهوری پیش روی و اینکه چه اقداماتی باید صورت بگیرد تا شاهد مشارکت بالای مردمی در آن باشیم، اظهار داشت: مهم  ترین عامل در کاهش یا افزایش مشارکت مردم، مشکلاتی نظیر وضعیت نابسامان بورس، گرانی های بی منطق و پی در پی کالاهای اساسی، وضعیت نامطلوب کشاورزان و دامداران است که از سوی دولت متوجه مردم شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشین دولت بیشترین ناامیدی و یاس را در مردم ایجاد کرده است، گفت: استقبال مردم از انتخابات با توقف اقدامات دولت اتفاق خواهد افتاد.

 کوشکی تصریح کرد: در صورت ادامه دار بودن اقدامات دولت، مردم انگیزه خود برای شرکت در انتخابات را از دست خواهند داد.

این کارشناس مسائل سیاسی با رد برخی گمانه زنی ها مبنی تعویق زمان انتخابات به بهانه شرایط سخت کرونایی، بیان کرد: وزارت کشور تعویق زمان انتخابات را رد کرده است و انتخابات ریاست جمهوری در زمان مقرر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی مسئله عجیبی نیست چرا که  مشارکت 150 میلیونی مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به صورت ایستادن در صف ممکن شد.

کوشکی در پایان خاطر نشان کرد: در گزینش ویژگی های کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری از مواردی که رهبری بیان کرده اند تبعیت میکنیم.

کد خبر: 1094214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =