انتخابات اولویت فعالیت بسیج اساتید

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در فصل اول سال هیچ اولویتی بالاتر و مهمتر از انتخابات ریاست جمهوری برای بسیج اساتید نخواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ محمود هاشمی در جلسه مسئولان کانون‌های بسیج اساتید مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت وبیناری و با حضور اعضای شورای مرکزی و کانون‌های استان تهران برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های بسیج اساتید به سیاست‌های انتخاباتی این نهاد اشاره کرد و گفت: در فصل اول سال هیچ اولویتی بالاتر و مهمتر از انتخابات برای بسیج اساتید نخواهد بود. همه کانون‌ها در سراسر کشور باید برنامه‌های خود را متناسب و با رویکرد انتخاباتی تنظیم و اجرایی کنند.

وی به چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی و ظرفیت کانون‌های استادی اشاره کرد و گفت: کارگاه‌ها، دوره ها و جلسات حلقه‌های صالحین بهترین بستر برای تبیین مفاهیم انقلاب و شاخص‌های دولت جوان حزب‌اللهی و همچنین رفع شبهات مطرح شده در فضای جامعه است. در نتیجه اگر هر استاد بسیجی هر روز یک محتوا ولو به اندازه یک یا چند جمله تولید کند بسیاری از شبهات مرتفع و مشارکت مسئولانه و حداکثری اتفاق خواهد افتاد.  

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره شبکه سخنرانان و تولید محتوا در سطح کانون‌های سراسر کشور بیان کرد: شبکه سخنرانان نهضت استادی بسیج در سطح کشور شبکه قابل ملاحظه‌ای است. این شبکه برای جریان سازی و گفتمان سازی از همه ظرفیت موجود برای حضور حداکثری مردم استفاده می‌کند تا گفتمان غالب در کشور گفتمان جریان انقلابی و دولت حزب اللهی باشد.
 
وی به ایجاد شورای سیاست گذاری انتخاباتی و اهداف آن اشاره کرد و گفت: شورای سیاستگذاری انتخاباتی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از مسئولان کانون‌های استانی است. این شورا برای تحقق اهداف پیش بینی شده به صورت منظم و هفتگی جلساتی را با کمیته‌های مربوطه برگزار می کند که خروجی جلسات به صورت هفتگی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

به گفته هاشمی، ساز و کار شورای سیاستگذاری در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شورای سیاست گذاری سازمان بسیج اساتید کشور است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به کتاب دولت جوانان حزب اللهی اشاره کرد و گفت: با پیگیری انجام شده کتاب دولت جوانان حزب اللهی در تیراژ ۱۰ هزار جلد منتشر شده و آماده توزیع و استفاده همه اقشار و نهادهای مختلف برای تبیین و گفتمان سازی دولت جوان حزب اللهی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =