بایدن خطاب به رئیس موساد: راه زیادی تا بازگشت به برجام داریم

وبگاه آکسیوس مدعی است که بایدن در دیدار با رئیس موساد از طولانی بودن مسیر بازگشت به برجام سخن گفته و اطمینان داده که ملاحظات رژیم صهیونیستی را مد نظر قرار خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وبگاه آکسیوس به نقل از یک مقام صهیونیست نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با یوسی کوهن رئیس موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) به او گفته که واشنگتن تا بازگشت به برجام، راه درازی در مذاکره با ایران در پیش دارد.

ادعا می‌شود که کوهن به بایدن گفته بازگشت به برجام بدون بهبود (اصلاح) آن، اشتباه است و طرف آمریکایی هم وعده داده که در آینده ملاحظات طرف صهیونیست را مد نظر قرار خواهد داد.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شده که دیدار بایدن با کوهن اتفاقی بوده حال آنکه صهیونیست‌ها روایت متفاوتی ارائه کرده و می‌گویند که این دیدار با برنامه ریزی قبلی انجام شده است.

این دیدار که روز جمعه عصر به وقت واشنگتن انجام شد، درست بعد از مکالمه تلفنی بایدن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

تیم اسرائیلی در راستای انجام گفتگوهای راهبردی با جیک سالیوان مشاور امنیتی کاخ سفید، به واشنگتن سفر کرد. موضوع این گفتگوها نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت آمریکا به برجام عنوان می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =