قدردانی وزیر آموزش‌وپرورش از عنایات رهبر انقلاب به‌ تعلیم وتربیت

وزیر آموزش‌ و پرورش از عنایات رهبر معظم انقلاب به‌ نظام تعلیم و تربیت قدردانی و از عزم آموزش‌ و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن حاجی میرزایی با ارسال پیامی از عنایات رهبر معظم انقلاب به نظام تعلیم و تربیت قدردانی کرد و بر عزم آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تأکید کرد.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش به این شرح است؛

«حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (زید عزه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

خداوند بزرگ را شاکرم که بار دیگر مجالی فراهم شد تا جامعه فهیم فرهنگیان در شریف‌ترین اوقات سال، یعنی تلاقی با سعادت روز پرفروز معلم با شب روشن قدر، توفیق بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر و مقتدای خویش را بیابند. به‌یقین حمایت‌ها و هدایت‌های اصولی حضرت‌عالی از نظام تعلیم و تربیت، به‌ویژه افسران سپاه پیشرفت کشور، یعنی معلمانی که جاهدانه در شرایط سخت کرونایی، گاه تا مرز شهادت پیشرفته‌اند، مایه مباهات و دلگرمی و پشتوانه‌ای محکم برای پویایی و پایایی فزون‌تر بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگ‌ساز کشور خواهد بود.

ازاین‌رو؛ به‌پاس نگاه مهربان و نگرش ژرف حضرت‌عالی به امر خطیر آموزش‌وپرورش، غایت قدردانی و نهایت سپاسگزاری خویش را اعلام می‌دارم و به نمایندگی از همکاران خدوم خود در نهاد عظیم تعلیم و تربیت، این اطمینان را می‌دهم که با هم‌دلی و هم‌زبانی فزون‌تر، در راستای تحقق منویّات آن رهبر فرزانه، اهداف سند تحول بنیادین و مطالبات ملت بزرگ ایران، گام‌های استوارتری برداریم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1094873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =