۵۳ رهبر دموکرات آمریکا خواهان بازگشت به برجام و رفع تحریم‌ها شدند

شماری از چهره‌های سرشناس حزب دموکرات آمریکا از رئیس جمهور این کشور خواستند با بازگشت به برجام و رفع تحریم‌های ضدایرانی، در راستای احیای اعتبار واشنگتن تلاش کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از هیل؛ شماری از رهبران حزب دموکرات آمریکا در نامه‌ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور این کشور، حمایت جدی خود را از بازگشت به برجام نشان دادند.

در این نامه که به امضای ۵۳ تن از رهبران ایالتی حزب دموکرات و اعضای کمیته ملی این حزب رسیده است؛ از تعامل غیرمستقیم آمریکا و ایران در راستای احیای برجام استقبال و بر لزوم رفع تحریم‌هایی که دولت ترامپ با سوء نیت وضع کرده است، تاکید می‌شود.

در بخشی از این نامه آمده است: برداشتن تحریم‌هایی که ترامپ علیه ایران وضع کرد تا تقریباً بازگشت به برجام را غیرممکن کند، نباید به عنوان امتیازی به ایران تلقی شود بلکه باید به عنوان تلاشی برای احیای اعتبار آمریکا و تقویت امنیت این کشور در نظر گرفته شود.

سران حزب دموکرات در ادامه می‌افزایند: از دولت بایدن می‌خواهیم که مقابل فشارهای حامیان رویکرد شکست‌خورده ترامپ در قبال ایران، تسلیم نشود.

نگارش این نامه از سوی موسسه «کوینسی» سازماندهی شده و «باربارا لی» نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا و «کیت الیسون» دادستان کل ایالت مینه‌سوتا از امضاکنندگان اصلی آن هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =