کمالوند: به سایپا برنمی‌گردم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا گفت: مسائل غیر فنی از حیطه اختیارات من خارج است و به همین خاطر به سایپا بازنخواهم گشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سایپا در حال حاضر شرایط چندان خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ ندارد. تیم فوتبال سایپا هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ قرار دارد.

این تیم شب گذشته(یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت که در این مسابقه با نتیجه دو بر یک از میهمانش شکست خورد تا شرایط این تیم برای بقا در لیگ سخت‌تر از قبل شود.

پس از این شکست که البته با حاشیه‌های زیادی همراه بود، «فراز کمالوند» اعلام کرد از سمت خود به خاطر شرایط حال حاضر نارنجی‌پوشان استعفا خواهد کرد.

در همین راستا صبح امروز اعضای هیات مدیره باشگاه در جلسه فوق‌العاده حاضر شدند تا در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال این باشگاه و همچنن استعفای «فراز کمالوند» تصمیم‌گیری کنند.

این در شرایطی است که فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد مخالفت هیات مدیره باشگاه سایپا با استعفای وی اظهار داشت: از هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم. همه اعضای هیات مدیره انسان‌های با تجربه و کاربلدی هستند اما من روی موضع خودم هستم و باز نخواهم گشت.

وی افزود: برخی مسائل فنی نیست و از حیطه وظایف و اختیارات من خارج است. در این شرایط کاری از دست من بر نمی‌آید. بهتر است فردی بیاید که بتواند در این شرایط کار کند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: من از سمتم استعفا کردم تا بیایند و بررسی کنند که چه بلایی سر سایپا آوردند. مسوولان باشگاه ما هم برای دفاع از حق سایپا تلاش کنند.

وی تاکید کرد: ما در بحث اتفاقات حاشیه‌ای و بحث ۶ تعویض پیکان تابع نظر فدراسیون فوتبال هستیم اما فقط خواسته ما این است که نتایج در زمین رقم بخورد.

کمالوند در مورد صحبت‌های مهدی تارتار علیه وی نیز گفت: در مورد صحبت‌های فردی دیگر نظری ندارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =