انتقال دانش لجستیک از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به حوزه‌های تجاری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور تلاش بسیاری کرده‌اند تا دانش و فناوری حوزه لجستیک و زنجیره تامین در خدمت حوزه‌های تجاری قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی مباحث تخصصی لجستیک و زنجیره تامین در حوزه تولید و خدمات کشور چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ با پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

منصور غلامی با بیان اینکه حوزه لجستیک و زنجیره تامین یکی از بسترهای موفقیت‌ساز در دنیا به شمار می‌رود، گفت: حوزه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان یکی از بسترهای موفقیت ساز در دنیا رشد پیدا کرده و امروزه رقابت شرکت ها و بنگاه‌های تجاری تنها براساس معیارهای کیفی صورت نمی‌گیرد، بلکه زنجیره تامین هم یکی از عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار آن است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در حوزه علم و فناوری تلاش زیادی صورت گرفته که با ایجاد تخصص در حوزه لجستیک و زنجیره تامین فناوری و دانش مرتبط در خدمت حوزه‌های تجاری قرار گیرد.

غلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها و مراکز علمی به لحاظ تحقیقات و تربیت نیروی انسانی می‌توانند در حوزه لجستیک و زنجیره تامین نقش داشته باشند، گفت: متخصصان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه لجستیک و زنجیره تامین باید تلاش کنند تا ارزش‌های نهفته این حوزه در سازمان‌های مختلف نهادینه شود.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد که تعامل خود را با نهادهای سیاستگذاری از طریق جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ادامه دهد و از این طریق مشوق استعدادهای جوان و خلاق این حوزه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =