البسه ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد در سرای نوآوری نساجی تولید می‌شود

رئیس سرای نوآوری تکنولوژی نساجی واحد اراک گفت: قرارداد با شرکت فرهیختگان جهت تامین البسه نیروهای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تامین البسه ورزشی کل واحدهای دانشگاه آزاد کشور که طراحی آن توسط هسته فناور "کندیس" انجام شده و به تایید ریاست عالیه دانشگاه نیز رسیده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید عمادالدین هزاوه ای رئیس سرای نوآوری تکنولوژی نساجی واحد اراک درآمد این سرا را در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: امیدواریم طی قراردادهای منعقد شده، این رقم در سال جاری حدود ۲ برابر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هسته فناور دانشگاهی و ۲ هسته فناور غیر دانشگاهی در سرا مشغول فعالیت می باشند ازآامادگی هسته های دانشگاهی جهت تبدیل به شرکت خبر داد.

هزاوه ای از قراردادهای به امضا رسیده با دو شرکت "ویهان طب" و "مهپا" سخن گفت و تصریح کرد: شرکت ویهان طب در ماه مبلغ ۸۵ میلیون ریال بابت اجاره پرداخت می کند و شرایط اشتغالزایی مستقیم بیش از ۹ نفر را نیز فراهم کرده است.

رئیس سرای نوآوری تکنولوژی نساجی واحد اراک از همکاری با جامعه هتل‌داران استان و سازمان فاوا نیز سخن گفت و افزود: همچنین در حال انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو در خصوص تولید ۲۰۰۰ دست لباس کارکنان این کارخانه هستیم.

وی در خصوص دیگر قراردادهای به امضا رسیده خاطرنشان کرد: قرارداد با شرکت فرهیختگان جهت تامین البسه نیروهای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تامین البسه ورزشی کل واحدهای دانشگاه آزاد کشور که طراحی آن توسط هسته فناور "کندیس" انجام شده و به تایید ریاست عالیه دانشگاه نیز رسیده در دستور کار قرار دارد.

هزاوه ای در ادامه از تولید البسه برای کارکنان هتل زاگرس به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: جدای از موارد ذکر شده امضای تفاهم نامه های مختلف استانی نیز جزو برنامه های ما بوده که بخشی از آن محقق شده که خوشبختانه قراردادهای بسته شده باعث درآمدزایی مناسبی برای سرا شده است.

رئیس سرای نوآوری تکنولوژی نساجی واحد اراک با اشاره به استقرار شتابدهنده "شنوا" در این سرای نوآوری خاطرنشان کرد: در سرای نوآوری طراحی لباس برای کودکان مبتلا به زردی، طراحی و تولید گان‌های پوشش داده شده با مواد آنتی باکتریال، تولید ماده آنتی ویروس جهت استفاده بر روی پارچه و ساخت دستگاه تولید ماسک در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1098523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =