امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران

دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مشارکت در برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی بلاک‌چین با باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران به امضای لاله ملک‌نیا، مدیرکل کانون های صنعت، جامعه و دانشگاه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و پیمان سرحدی، رئیس کل باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور افزایش سطح علمی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بین دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران در جهت فرهنگ‌سازی و ارائه مطالب علمی - آموزشی و به اشتراک گذاشتن تجربیات اساتید و نخبگان و استفاده از پتانسیل علمی طرفین، در جریان برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی بلاک‌چین، رمز ارزها و اقتصاد جهانی (در ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه؛ نماینده تام‌الاختیار طرفین با تشکیل کارگروه مشترک و با تشکیل جلسات منظم، برنامه‌های اجرایی را در چارچوب موضوع و اهداف تفاهم‌نامه تهیه و تدوین می‌کنند. مصوبات این کارگروه مشترک پس از تصویب و تایید روسای طرفین اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =