جهانبخش: برای رفتن به جام جهانی یکدل هستیم

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در این سال‌ها نشان دادیم هر چقدر کار سخت‌تر باشد، آن را بهتر انجام می‌دهیم. خدا را شکر توانستیم در این شرایط بد اقتصادی، دل مردم را شاد کنیم و ۴ برد ارزشمند را به دست بیاوریم. به صدرنشینی گروه که حقمان بود، رسیدیم.

او در مورد رابطه بازیکنان با اسکوچیچ تصریح کرد: تلاش بر این بود که به علت زمان و شرایط موجود، بتوانیم بازی هایمان را با برد پشت سر بگذاریم. در این مقطع نمی‌توان راجع به این گونه مسائل صحبت کرد. اتفاقات متعددی در اردوی تیم ملی افتاد و باید زمان بگذرد تا بتوانیم در این مورد تصمیم بگیریم. بچه‌ها فوق العاده بودند و انگیزه زیادی داشتیم. یکدل هستیم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

جهانبخش در خصوص این که آیا موافق ماندن اسکوچیچ در تیم ملی است یا خیر، تصریح کرد: این مسائل به عهده ما نیست و به عنوان بازیکن حق چنین اظهار نظراتی را نداریم. مهم‌ترین چیز برای ما این است که داخل زمین فوتبالمان را بازی کنیم و درباره مسائل بیرون زمین مسئولین تصمیم می‌گیرند. تصمیم نهایی به عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود.

او در مورد این که فصل بعد در کدام تیم توپ خواهد زد، اظهار کرد: تصمیم درستی برای آینده ام می‌گیرم. می‌خواهم فوتبالم را ارتقا بدهم و به کم راضی نیستم. ان شاءالله خودم در مورد آینده ام، بهترین تصمیم را خواهم گرفت. باید برگردم و آن موقع همه چیز را متوجه می‌شوید. امیدوارم فصل خوبی را در تیم جدیدم داشته باشم. هدفم این است که دقایق بیشتری بازی کنم. به موقع در مورد مسائل مختلفی صحبت می‌کنم. الان وقت این‌ها نیست، من ۲ سال دیگر با برایتون قرارداد دارم؛ اما هیچ چیز مشخص نیست. باید همه چیز را در نظر بگیرم.

او در پایان گفت: مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی، سخت‌تر است و می‌خواهیم با تمرکز بالا در آن مسابقات حاضر شویم. من هم یک فوتبالیست هستم، پس در مورد آینده ام، خودم تصمیم گیری خواهم کرد.

کد خبر: 1099692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =