اخبار ضد و نقیض از انصراف قاضی زاده هاشمی از انتخابات

ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی خبر انصراف وی از رقابت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، خبرگزاری صدا و سیما با انتشار خبری در کانال خبری خود از انصراف امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

در همین حال دقایقی بعد ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی این خبر را تکذیب کرد.

قاضی زاده فروردین‌ماه امسال اعلام کاندیداتوری کرد و در روز دوم ثبت‌نام‌ها به وزارت کشور رفت. به گفته برخی‌ها وی  از یک سال پیش در حال تدوین برنامه برای ریاست‌جمهوری بود. شعار دولت او «دولت سلام» بود و در توضیح این شعار گفته بود که: دولتِ سلام، سلام به تازگی و تغییر بنیادین است و من به‌جای اینکه یک کاندیدا به عنوان یک فرد باشم، به‌عنوان نماد یک تفکر برای تغییر ساختارهای اداره کشور هستم.

توضیحات قاضی‌زاده هاشمی درباره خبر انصرافش

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب 26 خردادماه در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما توضیحاتی ارائه کرد.

قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران درباره خبر انصرافش از رقابت‌های انتخاباتی گفت:  امروز حضرت آقا مطالب مهمی فرمودند مبنی بر این که مشارکت بالا لازم است.

وی ادامه داد: فرمودند پیشرانه حرکت‌ها جوانان هستند و باید رئیس جمهور با رای بالا انتخاب شود. چنین تصمیم گیری (انصراف) نیاز به همفکری دارد.

قاضی زاده هاشمی گفت: نیاز است نامزدهایی که هم فکر هستند با هم به یک تصمیم جدی برسند. ما نامزدها باید با هم گفتگو کنیم و باید با هم به یک اجماع برسیم، ولی تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است.

گفتنی است؛ پیش از این، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی در پیام‌های جداگانه رسما به نفع سیدابراهیم رئیسی از عرصه انتخابات کنارگیری کردند. مهرعلیزاده نیز انصراف خود را از انتخابات اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =