دعوت وزیر علوم از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی همه اقشار جامعه، به ویژه خانواده بزرگ آموزش عالی، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری را برای حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)؛ منصور غلامی در ابتدای پیام خود نوشته است: بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در نقطه های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

 در ادامه این پیام آمده است: انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

وزیر علوم در پیام خود تاکید کرده که همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد و از این منظر همه مردم عزیز، به ویژه یکایک اعضای محترم خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنم.

غلامی در پایان این پیام بیان کرده که انشاالله به لطف الهی و با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر، هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1099736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =