پوشش آنلاین انتخابات ریاست جمهوری از طریق سامانه وادانا

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق سامانه وادانا برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، حضور تمام روسای استان‌ها، واحدها، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت آنلاین پوشش داد.

براساس دستور ریاست محترم دانشگاه « عزیز نجف‌پور آقابیگلو»، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، از طریق «سامانه وادانا» حضور تمام روسای استان‌ها، واحدها، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت آنلاین پوشش داد. فعالیت رسانه‌ای مجموعه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بازتاب سخنرانی رهبرمعظم انقلاب از طریق سامانه وادانا آغاز شد. پس از پوشش سخنرانی رهبر انقلاب، مراسم آنلاین به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و با جوامع دانشگاهی در حوزه‌های مختلف درباره موضوعاتی از قبیل، نقش و تاثیر حضور مردم در پای صندوق‌های رای در جهت صیانت از جمهوریت نظام، حضور حداکثری جامعه درانتخابات برای افزایش اقتدار ملی و پیشرفت کشور و شاخص‌ و معیارهای رای دادن به یک فرد اصلح، به بحث و گفت‌وگو و تبادل‌نظر گذاشته شد.

سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری:

رهبر انقلاب رأس ساعت ۷ صبح با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) آراء خود را به صندوق انداختند؛ ایشان پس از رای دادن در یک سخنرانی تلویزیونی اظهار کردند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند، که با حضور در کنار صندوق‌های رای تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند. عقل و خرد انسان حکم می‌کند که همه در این آزمون بزرگ ملی و سراسری شرکت کنند. دعوت مکرر ما از مردم برای حضور در انتخابات به این خاطر است، که  بازتاب اثر و نتیجه اولیه مشارکت در این روز مهم به خود مردم برمی‌گردد. البته حضور مردم در پای صندوق‌های رای امتیازات بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی به‌همراه خواهد داشت، در واقع این موضوع برای آینده کشور و یکایک افراد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است. از تاثیرگذاری یک رای در تعیین سرنوشت کشور غافل نشوید، چراکه همین رای‌ها، آراء میلیونی را تشکیل می‌دهد. به اعتقاد بنده برای شرکت در انتخابات با نیت خدایی وارد شوید. انشالله خداوند متعال به آراء شما مردم برکت دهد و بتوانید با آراء خود آینده خوبی را برای کشور و یکایک آحاد ملت ایران رقم بزنید. امیدوارم به برکت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، انتخابات برای ملت ایران به یک جشن بدل شود و از آن خیر ببینند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان

غلام‌رضا کاظمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنده به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتم و در اولین ساعات رای‌گیری در یکی از شعب‌ اخذ رای حاضر شدم، تا از این طریق بتوانم اهداف شهدا، ایثارگران و افرادی که در این مسیر قدم گذاشتند را حفظ کنم. انشالله با حضور پرشور مردم در انتخابات یک فرد اصلح با بیشترین میزان انتخاب بشود. باتوجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری، اگر کاندیدای مورد نظر در روز جمعه با بیشترین آراء موجود انتخاب شود، به عنوان یک رئیس جمهور قدرتمند می‌تواند کارهای بزرگی را به ثمر برساند. گفتنی است که امروز دموکراسی و مردم‌سالاری دینی کشور باحضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مجدد نمایان شد.

 مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد حسن زارع در گفت‌گوی آنلاین با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد، بنده به تاثیر ازحضرت آقا در اولین ساعات رای‌گیری به یکی از شعب اخذ رای در نزدیکی محل زندگی خود رجوع کردم و رای دادم. فرآیند این رای‌ها می‌تواند برکات زیادی را در سرکوب دشمنان نظام داشته است. لازم به ذکر است باتوجه به این موضوع که بنده دانشگاهی هستم، از نقش و تاثیرگذاری فرهیختگان در اقشار مختلف جامعه نباید غافل بمانیم.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد

محسن مرادی در گفت‌وگو آنلاین با واحد الکترونیکی درباره سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز یکی از روزهای حساس برای کشور ما تلقی می‌شود، بنده به همراه خانواده در دقایق ابتدایی در پای صندوق‌های رای حاضر شدیم، تا نشان بدهیم به انقلاب و اعتلای کشور علاقمند هستیم. حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تیرخلاصی بر تفرقه‌افکنی و تبلیغات منفی و توطئه‌های استکبار بود. گفتنی است که کشور بیش از هر زمانی دیگر به آرامش نیاز دارد، در واقع رئیس جمهور منتخب باید عادل  و توانایی خشکاندن ریشه فساد را داشته باشد، تا از این طریق بسیاری از مشکلات داخلی حل‌وفصل ‌شود.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس

احسان کامرانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس، در گفت‌وگوی آنلاین با واحدالکترونیکی اظهار کرد: نقش نخبگان در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، در واقع جامعه از کنش و اقدامات آنان الگوبرداری می‌کنند. بنده از صبح شاهد هستم که مردم باتوجه به گرمای موجود در محل‌های اخذ رای حاضر می‌شوند، در واقع این شعور بالا مردم را می‌رساند و تا این لحظه استقبال بی‌نظیری در حال رخ دادن است. گفتنی است که این حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای یک جشن سیاسی بزرگی را به ارمغان می‌آورد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

معصومه طباطبایی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف حضور پررنگ و پرشوری داشته‌اند، که این امر یک اقتداری برای نظام به ارمغان آورده است. در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هم با حضور گسترده و یکپارچه مردم مواجه خواهیم شد. گفتنی است که جامعه دانشگاهی بویژه استادان نقش و جایگاه ویژه‌ای را در جهت ترغیب افراد جامعه علی‌الخصوص دانشجویان برای مشارکت در عرصه‌های مختلف دارند. لازم به ذکر است بنده برای انتخاب فرد اصلح چند معیار را لحاظ می‌کنم. تقوا و عدالت، توانمندی فردی و تجربه کاری و ولایتمدار باشد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان

مرتضی قائمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: بنده در دقایق ابتدایی به محل اخذ رای مراجعه کردم، که شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای بودم. نظام ما به‌صورت مردم‌سالاری دینی در دو بعد جمهوریت و اسلامی تعریف می‌شود، بعد جمهوریت برگرفته ازنظر و دیدگاه مردم است. حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای سبب تقویت دولت و توسعه برنامه‌های کشور می‌شود، که امروز مردم در همین مسیر قدم گذاشته‌اند. گفتنی است که فرد اصلح باید دارای تقوا و عمل صالح، ساده زیست، مسئولیت‌ پذیر باشد و از محرومان و مستضعفان حمایت کند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

سلطانعلی میر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه در استان حرکت بزرگی شروع شده، که همین موضوع حماسه بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زند، در محل‌های اخذ رای صف طولانی برای رای دادن تشکیل شده است. دانشگاه به‌عنوان یک مرجع فکری نقش مهمی را جهت ترغیب مردم به حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی دارد. گفتنی است که فرد اصلح به‌عنوان سیزدهمین رئیس جمهور باید از جنس مستضعفان و محرومان باشد. سیستان و بلوچستان با تمام مشکلات زیادی که دارد همیشه در انتخابات حضور پررنگ داشته است، در واقع مردم مشکلات را به پای نظام نمی‌گذارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز – استان یزد

محمد صادق سرچشمه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز – استان یزد در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: مردم با عزم راسخ در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند. حضور گسترده مردم در دو بعد از اهمیت بالایی برخوارد است، در بعد خارجی دشمنان نظام قصد دارند با فشارهای اقتصادی و تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده ناامید کنند تا حضور آنان در عرصه‌های مختلف سیاسی کم‌رنگ بشود، که مردم با حضور پررنگ تا این لحظه تمام اقدامات آنان را باطل کرده‌اند، در بعد داخلی همبستگی ایجاد می‌شود، در واقع مردم به مسئولان خود نشان می‌دهند با تمام مشکلات به میثاق‌های نظام پایبند هستند.

ریاست دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

علیرضا عراقیه ریاست دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: بنده از همان دقایق ابتدایی به همراه خانواده در پای صندوق‌های رای حاضر شدیم. باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌های انتخاب یک فرد اصلح، بنده هم با تحت‌ تاثیر قرار گرفتن از توصیه‌های ایشان فرد مورد نظر را انتخاب کردم. از جمله این شاخصه‌ها می‌توان به داشتن کفایت، دارا بودن ایمان، عملکرد انقلابی و جهادی بودن اشاره کرد. گفتنی است که، تمام آحاد جامعه توجه به فرمایشات رهبری و شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی می‌دانند. در همین رابطه اطاعت از فرمان رهبری و حضور پرشور مردم در عرصه‌های سیاسی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

حجت الاسلام حسن خیری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، در واقع اساس و پایه انقلاب در دو رکن توحید کلمه وکلمه توحید استوار است. در واقع تعریف مقام معظم رهبری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همان مردم سالاری دینی است که در وصیت امام خمینی (ره) به آن اشاره شده است. لازم به ذکر است انقلاب همواره برپایه مردم بوده و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. تمام دشمنی‌ها با نظام، بر همین موضوع پایه‌ریزی شده بود، که باحضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای وجه نظام جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کند، که با حضور پرشور مردم تا این لحظه تمام نیرنگ و توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شده است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی

سید محمودرضا آقامیری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: بنده هم در ساعات اولیه با حضور در دانشگاه شهید بهشتی رای خودم را به صندوق انداختم، امیدوارم ملت ایران با یک حماسه‌آفرینی دیگر نشان دهند نسبت به سرنوشت کشور حساس و احساس مسئولیت می‌کنند. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره‌های قبلی متفاوت است، چراکه افراد جامعه باتوجه به شرایط فعلی ارزیابی‌های مختلفی را باید نسبت به انتخاب فرد اصلح داشته باشند، البته برای قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور از حساسیت بالاتری برخوردار است. گفتنی است که رئیس‌جمهور منتخب مردم باید با کارهای جهادی کشور را در مسیر آرامش هدایت کند و لذا باتوجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری رئیس جمهور جدید به مسئله معیشت جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشد. ما در سطوح منطقه‌ای و جهانی از اقتدار خوبی برخوردار هستیم، اما از لحاظ اقتصادی شرایط مطلوب نیست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

احمد ابراهیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در گفت‌وگوی آنلاین با واحد الکترونیکی گفت: 28 خرداد 1400 روز تجلی و همدلی و حضور گسترده ملت شریف ایران برای خلق حماسه دیگری است. در واقع مقبولیت نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای معنا و مفهوم پیدا می‌کند. بنده در همان ساعات اولیه در یکی از شعب اخذ رای حاضر شدم و فرد اصلح را براساس شاخص‌های ارائه شده از سوی ولی امر مسلمین انتخاب کردم. ولایتمداری، روحیه مبارزه با فساد و دارای رویکرد انقلابی و جهادی و معتقد به توانمندی‌های داخلی  از معیارهای رهبر معظم انقلاب در جهت انتخاب یک فرد اصلح بود.

گفتنی است که، مطالب فوق بخشی از مصاحبه‌های انجام شده در بستر سامانه مجازی وادانا است، به‌دلیل تعداد بالای گفت‌وگوهای تعاملی با روسای استان‌ها، واحدها و استادان دانشگاه آزاد اسلامی امکان درج تمام آنها در این گزارش امکان‌پذیر نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

محمدمهدی طهرانچی در گفت‌وگوی مجازی با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به استقبال ملت ایران در پای صندوق‌های رای اشاره و اظهار کردند: امروز ملت فهیم ایران به مانند روزهای اول انقلاب رفتارکردند، در واقع مردم به‌دلیل وقت‌شناسی، دشمن‌شناسی و وظیفه‌شناسی امروز به‌صورت یکپارچه و گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر شدند، آنچه که من امروز در محل‌های اخذ رای مشاهده کردم باید سجده شکر به جا بیاورم. دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از چهارسال پیش با تحریم‌های حداکثری خواستار فاصله‌اندازی بین حکومت و مردم بودند و هدف اصلی آنان قهر مردم با صندوق‌های رای بود، اما مردم با هوشیاری تمام در صحنه حضور پیدا کردند، این علاقمندی آنان به نظام و کشور را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است، مشارکت افراد جامعه در انتخابات در طول تاریخ کشور بی‌نظیر بوده است، در واقع مردمی که چهارسال تمام در بدترین و سخت‌ترین شرایط اقتصادی بسر بردند، با حضور گسترده در انتخابات جواب محکمی به دشمنان نظام دادند. در آخر لازم است از واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم این برنامه با قوت خود در آینده ادامه پیدا کند و دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه اجتماعی بیش از گذشته فعال باشد.

کد خبر: 1099990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =