مبلغ وام‌های دانشجویی افزایش می‌یابد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش مبلغ وام‌های دانشجویی از سال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از صندوق رفاه دانشجویان ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به افزایش وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: پیشنهاد افزایش ۴ وام تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری به هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارائه شده است و در مردادماه سال جاری بررسی خواهد شد.

وی افزود: جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و در صورت تصویب هیئت امنا، ۴ وام مذکور برای سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۰ افزایش خواهند داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره میزان افزایش ۴ وام مذکور تاکید کرد: با توجه به اینکه جلسه هیأت امنا هنوز تشکیل نشده است نمی‌توان گفت که به چه میزانی وام‌ها افزایش خواهند داشت.

مطیعی درباره اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت وام‌های نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: برای نیمسال دوم سال تحصیلی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان افزود: این اعتبار برای وام های:تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن، و ضروری در نظر گرفته شده است و اگر نیاز باشد درصدی هم مجدد پیش بینی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =