سرپرستان واحدهای آستانه اشرفیه و خلخال منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای آستانه اشرفیه و خلخال را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  محمدمهدی طهرانچی با صدور احکام جداگانه‌ای فرهاد شریف‌فر را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه و مهدی حسینی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال منصوب کرد.

در متن احکام طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر فرهاد شریف‌فر

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.»

فرهاد شریف‌فر با دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای فومن و رشت است که دارای سوابق اجرایی از جمله معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشا، مدیر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و...  در کارنامه کاری خود است.

طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش های سیدعلی مجیدی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

«برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدی حسینی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر محمدمهدی طهرانچی»

مهدی حسینی با دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی است.

همچنین طهرانچی در نامه ای، از تلاش های حجت‌اله درخشان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در دوران مسئولیت وی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      0 0
      درخشان با بیش از ۶ سال سرپرستی ، رکورد سرپرستی را در کل ایران شکست