فروزان: استقلالی هستم اما با تمام توان برای موفقیت فولاد تلاش کردم

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه می دانند که من استقلالی هستم اما به عنوان بازیکن فولاد تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ محسن فروزان بامداد سه شنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد اینکه در دو بازی تنها برای پنالتی ها به زمین آمد، اظهار داشت: دروازه‌بانی که فقط برای پنالتی می‌آید کارش به مراتب سخت تر از بازیکنی است که در زمین حضور دارد چرا که فشارش چندین برابر از سایر بازیکنان است.

وی افزود: همه از تو انتظار دارند که پنالتی ها را مهار کنید. در پنالتی گرفتن باید دروازه‌بان روحیه بالا و جنگنده داشته باشد و تجربه داشته باشد. هیاهو و استرس برای من شیرین است و برای روزهای سخت و لحظات حساس ساخته شدم.

دروازه‌بان فولاد خوزستان گفت: به مربیان پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام ندهند. از نکونام تشکر می‌کنم این اعتماد را به من کرد. نمیدانم چرا هر سال به من اتهام می‌زنند. هواداران چند تیم قبل از بازی حرف‌هایی زدند و فشار را روی من چندین برابر کرد.

وی اضافه کرد: من استقلالی هستم اما امسال با پیراهن فولاد بازی کردم. همیشه در هر تیمی برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم و عرق به پیراهنی که بر تن می‌کنم،دارم. همیشه در این سالها اتهاماتی به من زدند که خدا را شکر در همه آنها سربلند شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: من دو سال افتخار شاگردی امیرقلعه‌نویی را داشتم از همه لحاظ یک مربی پرافتخار است. حیف است سه ماه فوتبال ایران او را نداشته باشد. همه از او انتظار جام دارد.  

وی گفت: پاتوسی بازیکن با کیفیت و تاثیرگذار است و در زمین می‌تواند موفق ظاهر شود.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد فینال جام حذفی تقابل با تیم سابقش یعنی استقلال گفت: نمی‌دانم چرا جامعه فوتبال در فضای توهمات و اتهامات است. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد اشتباه کند اما این اشتباهات پیش می‌آید.

فروزان ادامه داد: حواشی گذشته یکی از دوران تاریک زندگی‌ام بود. مسوولان تراکتور به خاطر ضعف‌های مدیریتی دنبال مقصر هستند. در تراکتور ما امنیت نداشتیم. اشتباه من در آن زمان فنی بود. من ۱۴ کلین شیت کرده بودم که ۷ کلین شیت آن متوالی بود. من راحت رکورد کلین شیت را میزدم اما نگذاشتند. اما اتهام زدند که ۱۰ میلیارد برنده شد. من حاضر بودم ۱۰ میلیارد به سپید رود بدهم که به من گل نزنند.

وی ادامه داد: راحت می‌توانستیم قهرمان شویم اما به خاطر یک تفکر اشتباه و تصمیم غیر فوتبالی آقایان تمام رویاهای من و هواداران را خراب کردند. در سرمای هوای تبریز به خاطر قهرمانی می جنگیدیم. آنها می‌خواهند اشتباهاتشان را گردن یک فرد دیگر بیاندازند.به خاطر آن دروغها خیلی اذیت شدم اما همه بعد از چند هفته پشیمان شدند و از من عذرخواهی کردند. بهترین قاضی زمان بود و به همه ثابت شد من بازیکن پاک بودم. 

وی گفت: قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم. از نکونام تشکر می‌کنم که امسال فوتبال من را زنده کرد. از همبازی هایم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت قهرمان شدند. اما امسال هواداران خوبمان را کنارمان نداشتیم.

انتهای پیام

کد خبر: 1106354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =