زمان ثبت‌نام اولیه ترم جدید دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

مدیریت امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد زمان ثبت‌نام اولیه دانشجویان کارشناسی این دانشگاه برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، طی روزهای دوم و سوم شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مدیریت امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد زمان ثبت‌نام اولیه دانشجویان کارشناسی این دانشگاه برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، طی روزهای دوم و سوم شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

بر این اساس،‌ دانشجویان ورودی ۹۶ و ماقبل، ورودی ۹۷ و ورودی ۹۸ در روز سه‌شنبه ۲ شهریور قادر به ثبت‌نام اولیه خود خواهند بود و ثبت‌نام دانشجویان ورودی ۹۹ و دوره آزاد در۳ شهریور ماه انجام خواهد شد.

بدین ترتیب گفته شده که مطابق روال نیمسال‌های گذشته این دانشگاه، دروسی که مختص دانشجویان ورودی جدید است، توسط دانشجویان ورودی سالهای قبل، غیرقابل اخذ خواهد بود.

دانشجویان ورودی سال ۹۶ اجازه ثبت‌نام در نیمسال اول ۱۴۰۰ را خواهند داشت اما اگر نتوانند تا پایان نیمسال اول ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل شوند،‌ باید درخواست اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم ۱۴۰۰ را نیز ارائه دهند.

بنا به تاکید مسئولان مدیریت امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ تنها آن دسته از دانشجویان ورودی‌های سال ۹۵ و ماقبل آن که در کمیسیون موارد خاص دانشگاه موافقت و بررسی شده است،‌ مجاز به ثبت‌نام در نیمسال اول ۱۴۰۰ هستند. البته دانشجویان پسر باید علاوه بر موافقت این کمیسیون، تاییده سنوات ارفاقی نظام وظیفه را نیز ارائه دهند.

باتوجه به لزوم برگزاری حضوری امتحانات گروه ۱۰۰ دروس افتاده و پایداری شرایط قرمز کرونایی کشور، ارائه این دروس در نیمسال اول ۱۴۰۰ صورت نخواهد گرفت.

دانشگاه امیرکبیر به دانشجویان خود توصیه کرده باتوجه به شرایط موجود و همه‌گیری ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به دانشگاه جداً خودداری نموده و موارد ثبت‌نام را از طریق تلفن یا ایمیل به دانشکده‌های خود منعکس کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =