آغاز انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از ۲۰ شهریور

انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ورودی دوره های ۹۶ تا سال ۹۹ دانشگاه علامه طباطبائی به ترتیب از امروز ۲۰ شهریور آغاز می شود و تا ۲۴ شهریورماه ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبایی برای ورودی‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شد.

بر این اساس انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ورودی دوره های ۹۶ تا سال ۹۹ به ترتیب از امروز ۲۰ شهریور آغاز می شود و تا ۲۴ شهریورماه ماه ادامه دارد.

همچنین انتخاب واحد با تاخر دانشگاه علامه طباطبایی برای تمامی ورودی ها روز ۲۵ شهریور ماه انجام می گیرد.

بر این اساس، ثبت نام دانشجویان مهمان در دانشگاه علامه طباطبایی برای تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هم در ۲۷ شهریور ماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

بنا بر تاکید دانشگاه علامه طباطبایی، آن دسته از دانشجویان مشمول پرداخت شهریه که دارای بدهی مالی هستند، باید قبل از زمان انتخاب واحد نسبت به تعیین تکلیف شهریه خود از طریق امور مالی دانشکده اقدام کنند، در غیر اینصورت ثبت نام و انتخاب واحد برای آنها امکانپذیر نیست.

همچنین آن دسته از دانشجویانی که در زمان تعیین شده بدون کسب اجازه از دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد نکنند، این امر به منزله انصراف از تحصیل بوده و این گروه از دانشجویان حق ادامه تحصیل ندارند.

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرده است که ثبت نام دانشجویان مهمان، بدون مجوز از کمیسیون موارد خاص دانشگاه امکانپذیر نیست. همچنین کلاس‌های آموزشی دانشجویان برای نیمسال جاری در مقاطع مختلف تحصیلی از شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1110490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =