سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد می‌شود؟

شنیده ها حاکی از این است که به زودی فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا دبیر شورای عالی مناطق آزاد شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز؛ شنیده می شود سردار سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم ‌الانبیا(ص) به زودی به عنوان «دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب خواهد شد.

سعید محمد، متولد سال ۱۳۴۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) از دانشگاه تربیت مدرس تهران در سال ۱۳۸۸ است. محمد از سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی متعددی در شرکت‌ها و مؤسسات اقماری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و بنیاد تعاون سپاه است؛ او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد ــ وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بود.

سپاسد مهم‌ترین بازوی مهندسی سپاه پاسداران است که پروژه‌های عظیم سدسازی، تونل سازی، نیروگاه‌های برق، سازه‌های بتونی بلند و... را در کشور اجرا می‌کند. سد مخزنی کرخه و سد گوتوند از جمله پروژه‌هایی است که توسط سپاسد اجرا شده است.

از دیگر سوابق سعید محمد مدیرعاملی گروه ایرانیان اطلس، سازنده و مالک چندین مرکز خرید در شهرهای مختلف از جمله اطلس مال در تهران است.

از سوابق علمی او می‌توان به عضویت در انجمن تونل ایران از سال ۱۳۸۸ تاکنون، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) از سال ۱۳۸۹ تاکنون و عضویت در نظام مهندسی استان تهران از سال ۱۳۷۵ تاکنون اشاره کرد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد.

همچنین کسب تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن ملی منابع انسانی ایران در سال ۱۳۹۳؛ کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش (MAKE) در سال ۱۳۹۳؛ کسب لوح تقدیر حامیان زمین از اجلاس جهانی حامیان زمین سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر از وزیر نیرو در جشن خودکفایی صنعت سدسازی در سال ۱۳۹۱؛ برگزیده در همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال ۱۳۹۴ دیگر جوایز و افتخارات کسب‌شده توسط سعید محمد است.

پایان پیام/

کد خبر: 1110899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جاسم IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 7
      خدا نکنه این اقا مسئول بشه چون زمین مردم خرمشهر به ناحق تصاحب کرد
      • سارا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
        0 0
        یعنی چی؟ تصاحب به نفع کجا و چطور؟