جزئیات دستورالعمل نحوه برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد

«دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹» از سوی معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی 1401-1400، به منظور مساعدت با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی غیرپزشکی، دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم 1400-1399 از سوی جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شد.

براساس این دستورالعمل، دفاع از پایان نامه توسط دانشجویان کارشناسی ارشد/دکتری حرفه ای، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استاد راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ 1400/7/10 امکانپذیر است.

افرادی که در مقطع بالاتر پذیرفته شده اند یا مشمول نظام وظیفه هستند، باید تا تاریخ 1400/6/31 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند.

در این دستورالعمل آمده است: دفاع از رساله توسط دانشجویان دکترای تخصصی، مشروط به داشتن کفایت پیش دفاع و تأیید شورای گروه آموزشی مربوط و استاد راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی استثنائاً تا تاریخ 1400/8/15 بلامانع است.

دانشجویانی که مشمول نظام وظیفه هستند، دفاع از رساله آنان تابع مقررات نظام وظیفه است.

شایان ذکر است، برگزاری جلسات دفاع، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه نیمسال اول 1401-1400 بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان نامه/ رساله در کارنامه نیمسال دوم 1400-1399 دانشجو درج خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111498

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علیرضا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      حالا اگر ما مراجعه کنیم به دانشگاه اعلام می کنند به ما ابلاغ نشده است