دانشجویان اتباع استان تهران در دانشگاه تهران واکسینه می‌شوند

سرپرست اداره کل اموردانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان، از انجام واکسیناسیون دانشجویان اتباع استان تهران در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، واکسیناسیون دانشجویان از هفته‌های گذشته سرعت قابل توجهی به خود گرفته است. آنطور که مسئولان وعده داده‌اند با تسریع در روند واکسیناسیون دانشجویان، از آذرماه آموزش حضوری دانشجویان نیز آغاز و دانشگاه‌ها بازگشایی شوند. در کنار واکسیناسیون دانشجویان ایرانی، دانشجویان غیرایرانی نیز همزمان با دانشجویان ایرانی واکسینه خواهند شد.

در همین ارتباط، افشین آخوندزاده سرپرست اداره کل اموردانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به روند واکسیناسیون دانشجویان اتباع اظهارکرد: دانشگاه‌هایی که خودشان فرآیند واکسیناسیون را برعهده گرفته‌اند، واکسیناسیون دانشجویان غیرایرانی را نیز آغاز کرده‌اند.

وی افزود: در استان تهران آن دسته از دانشگاه‌هایی که امکان واکسیناسیون را نداشته‌اند، می‌توانند واکسیناسیون دانشجویان غیرایرانی خود را در کلینیک دانشگاه تهران انجام دهند.

آخوندزاده ادامه داد:خوشبختانه در شهرستان‌ها نیز دانشگاه‌های مراکز استان فرآیند واکسیناسیون را انجام می‌دهند؛ برای دانشگاه‌هایی که امکان واکسیناسیون ندارند نیز طبق نامه‌نگاری‌هایی که با وزارت بهداشت انجام شده است، دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه‌ها نیز می‌توانند واکسن خود را در دانشگاه‌های مراکز استان و معین دریافت کنند.

سرپرست اداره کل اموردانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی ۵۸ هزار دانشجوی غیرایرانی در کشور حضور دارند که امیدواریم بخش قابل توجهی از این تعداد را طی یک الی دو ماه آینده واکسینه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111674

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =