تمامی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خوارزمی واکسینه شدند/ آخرین وضعیت اسکان دانشجویان

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خوارزمی از واکسینه شدن تمامی دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه خبر داد.

حمید بیرانوند دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر دانشجویانی که در خوابگاه حضور دارند، در مرحله دفاع پایان نامه یا رساله دکتری هستند. باقی دانشجویان در شرایط خاص می‌توانند از خوابگاه‌های این دانشگاه استفاده کنند. شرایط خاص دانشجویان شامل نداشتن اینترنت در منزل یا گذراندن واحدهای عملی است.

وی ادامه داد: در صورتی که شرایط خاص طی پروسه آموزشی دانشگاه خوارزمی محرز شود، دانشجویان می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند. این پروسه از استاد راهنما و مدیر گروه آغاز شده و به دانشکده و معاونت دانشجویی ارجاع داده می‌شود. در نهایت باید گروه آموزشی تشخیص دهد دانشجو ضرورت دارد در خوابگاه اسکان پیدا کند یا خیر.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: در حال حاضر با توجه به واکسیناسیون دانشجویان، انتظار می‌رود پذیرش آنان در خوابگاه‌ها افزایش پیدا کند. هم‌اکنون دانشگاه خوارزمی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانشجوی خوابگاهی دارد که برخی به طور موقت و به مدت یک تا دو هفته در خوابگاه اسکان دارند.

تمامی دانشجویان خوابگاهی خوارزمی واکسینه شدند

وی‌ در زمینه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی بیان کرد: می‌توان ادعا کرد تمامی دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه واکسینه شده‌اند. به دلیل دسترسی راحت دانشجویان به مراکز واکسیناسیون در دانشگاه، فرآیند واکسیناسیون دانشجویان با سرعت بیشتری انجام شد.

شورای صنفی دانشگاه خوارزمی خواهان ابقای حبیبی به عنوان رئیس دانشگاه است

بیرانوند با اشاره به تغییرات روسای دانشگاه‌ها اظهار کرد: عزیزالله حبیبی ۴ سال است که ریاست دانشگاه خوارزمی را برعهده دارد. شورای صنفی‌ زمانی که در دانشگاه با چالش مواجه شده، دانشجویان توانسته‌اند مشکلات خود را بدون تنش با مسئولان و رئیس دانشگاه مطرح کند.

وی‌ افزود: در حال حاضر شنیده‌ها از تغییر روسای‌ دانشگاه‌های کشور از حمله رئیس خوارزمی حکایت دارد. عزیزالله حبیبی اقدامات خوبی در حوزهای مختلف از جمله عمرانی انجام داده که از جمله آن می‌توان به بازسازی، تعمیر و تجهیز ساختمان پروین اعتصامی دانشگاه با صد سال قدمت اشاره کرد. اقدامات دیگر وی در حوزه سلف سرویس دانشگاه، تعامل با دانشجویان و غیره خلاصه می‌شود.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: تمامی دانشگاهیان خوارزمی از جمله اساتید، بسیج دانشجویی و تشکل‌ها موافق ابقای عزیزالله حبیبی به عنوان رئیس دانشگاه هستند. ممکن است دانشجویان با معاون دانشجویی و آموزشی با مشکل مواجه شوند، اما رئیس دانشگاه هنگام مراجعه شورای صنفی، مشکلات دانشجویان را شنیده و تا حد امکان راستای حل آن تلاش کرده است. از طرفی وی پیش از ریاست دانشگاه، چندین سال به صورت مداوم معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی را بر عهده داشته و در زمینه ارتباط با دانشجویان از سابقه خوبی برخوردار است.

وی افزود: شورای صنفی دانشگاه خوارزمی از محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می‌خواهد به دور از رویکردهای سیاسی، عملکرد عزیزالله حبیبی را مد نظر قرار دهد. بر این باورم نباید سرمایه‌های خود را رها کنیم و فردی را جایگزین کنیم که امور مربوط به دانشگاه را از صفر آغاز کند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: اداره دانشگاه خوارزمی با توجه به سلایق مختلف دانشجویان کار آسانی نیست و نیازمند هنر مدیریتی است. کم نبودند مدیرانی که با رویکرد تحکمی به دانشگاه خوارزمی آمده‌اند، ولی نتوانسته‌اند دوام بیاورند. تعامل مثبت و سازنده در دانشگاه خوارزمی حرف اول را می‌زند، تمام اعضای دانشگاه خوارزمی از عملکرد عزیزالله حبیبی رضایت دارند و خواهان ابقای وی به عنوان رئیس دانشگاه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =