محمد صلاح بهترین بازیکن جهان است

اندی رابرستون ضمن تمجید از محمد صلاح او را بهترین بازیکن جهان دانست.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، به نقل از تلگراف، محمد صلاح در این فصل در ۱۲ بازی برای لیورپول، ۱۵ گل به ثمر رسانده است، از جمله ۱۰ گل در ۹ بازی لیگ برتر که در آخرین بازی در اولدترافورد هت‌تریک کرد.

اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول می گوید که محمد صلاح در حال حاضر "بهترین" بازیکن جهان است اما هم تیمی‌اش راضی نخواهد شد مگر اینکه بتواند فرم خود را تا پایان فصل حفظ کند.

رابرتسون به اسکای اسپورت نیوز گفت: من فکر می کنم نحوه بازی او در ابتدای این فصل  باورنکردنی بوده است. شما فقط می توانید او را در حال راه رفتن در زمین ببینید و او احساس می کند هر فرصتی که به دست می آورد را می تواند گل کند. چیزی که در مورد "مو" کمتر ارزیابی می شود میزان کار او است؛ روشی که او به ترنت (الکساندر-آرنولد) کمک می کند، روشی که او به دفاع از پشت سرش کمک می کند و همه چیزهایی شبیه به این. وقتی موقعیت‌ها را خلق می‌کند و گل می‌زند، وقتی از نظر ذهنی بسیار قوی است.

رابرتسون ادامه داد: او بازیکنی باورنکردنی است و من فکر می‌کنم در حال حاضر او بهترین جهان است و می‌خواهد به این روش  ادامه دهد. او این روش  را برای ۹ یا ۱۰ بازی نمی‌خواهد، کاری که تاکنون انجام داده است، ابی نظیر بوده است. امیدوارم بتواند این کار را انجام دهد و کل فصل اینطور باشد زیرا این بهترین شانس را برای گلزنی و کسب جام به ما می دهد.

انتهای پیام

کد خبر: 1116653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =