الاتحاد همچنان دنبال جذب ستاره مصری لیورپول

سران الاتحاد این بار حساب‌شده‌تر از گذشته قصد دارند سراغ جذب ستاره مصری لیورپول بروند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان دوباره تلاش خواهند کرد تا محمد صلاح را به خدمت بگیرند. آنها بازیکن لیورپول را اولویت نخست‌ خود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید:

الاتحاد با سرمربی جدید هم شکست خورد

الاتحاد در پایان پنجره نقل‌وانتقالات اخیر پیشنهادی ۲۰۰ میلیون پوندی برای این بازیکن ۳۱ ساله ارائه کرد که قرمزهای آنفیلد توانستند در برابرش مقاومت کنند. با این حال لیگ عربستان قرار است تلاش هدفمندتری برای وسوسه‌کردن ملی‌پوش مصری داشته باشد. بیش از ۷۵۰ میلیون پوند برای خریدهای جدید توسط لیگ حرفه‌ای عربستان در طول تابستان هزینه شد و قرار است بار دیگر شاهد خریدهای بزرگ و پرسروصدای تیم‌های عربستانی باشیم.

صلاح تا زمان بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول می‌شود؛ جایی که هفته‌ای ۳۰۰ هزار پوند به دست می‌آورد. اکنون قرار است سران الاتحاد چند ماه مانده به پایان قرارداد صلاح وارد عمل شوند و بتوانند راحت‌تر این بازیکن و سران لیورپول را به این کار قانع کنند. اگر تیمی بخواهد برای ستاره ۳۱ ساله ۲۰۰ میلیون پوند بدهد، شاید مخالفت‌کردن با آن، خیلی کار عاقلانه‌ای به نظر نیاید.

صلاح تابستان گذشته در بحبوحه علاقه الاتحاد، تلاشی برای انتقال به عربستان از خود نشان نداد.

از برایان امبومو، مهاجم برنتفورد، به عنوان هدف اصلی لیورپول برای جایگزینی صلاح نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =