جانشین احتمالی صلاح در لیورپول کیست؟

لیورپول آماده به خدمت گرفتن لروی سانه در انتقالی رکوردشکن است و قصد دارد هزینه این انتقال را از فروش محمد صلاح به دست بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیورپول، لروی سانه مهاجم بایرن مونیخ را هدف شماره یک خود برای جانشینی محمد صلاح قرار داده است و آنها آماده هستند تا رکورد نقل و انتقالات باشگاهی خود را که ۸۰ میلیون پوند برای داروین نونیس است، بشکنند تا وینگر آلمانی را به خدمت بگیرند. رئال‌مادرید نیز بازیکن ۲۷ ساله سابق منچسترسیتی را می‌خواهد اما یورگن کلوپ دوست دارد سانه را با قراردادی رکوردشکن به لیگ برتر بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

ستاره بزرگ لیورپول خیال همه را راحت کرد / محمد صلاح به الاتحاد نمی‌رود!

خرید سانه که شروع درخشانی در فصل با هفت گل در ۱۱ بازی داشته ارزان نخواهد بود، و بایرن او را در جولای ۲۰۲۰ از منچسترسیتی در ازای ۵۵ میلیون پوند خریده بود. اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود صلاح تابستان آینده باشگاه را ترک ‌کند تا به لیگ حرفه‌ای عربستان بپیوندد، لیورپول باید منتظر پیشنهادی هنگفت برای او باشد تا بتواند هزینه خرید سانه را بپردازد.

کلوپ از اینکه توانست در ماه آگوست از انتقال صلاح به عربستان سعودی جلوگیری کند خوشحال بود، اما می‌داند که بعید است صلاح در تابستان آینده در برابر وسوسه بازی در خاورمیانه مقاومت کند. لیورپول تا آن زمان فهرستی از بازیکنانی که می‌توانند جانشین صلاح باشند تهیه خواهد کرد و سانه در صدر لیست خواهد ایستاد.

مایکل امنالو، مدیر فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان، مطمئن است که صلاح به مجموعه ستاره‌های اروپایی که در حال حاضر در این کشور حضور دارند، اضافه خواهد شد. او گفت: «مو در هر زمانی که بیاید مورد استقبال قرار می‌گیرد. او بازیکن محبوب من است. بازیکنان زیادی در سطح جهانی وجود دارند که به انتقال به عربستان علاقه نشان می‌دهند. اینجا مکانی است که می‌توانید از آن لذت ببرید و قطعاً وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشید.»

خروج صلاح ضربه بزرگی به قرمزها وارد خواهد کرد. او در ۱۱ بازی این فصل ۶ گل به ثمر رسانده که دو گل در آخرین بازی مقابل برایتون به دست آمده. این بازی سیصدمین بازی صلاح برای لیورپول بود و کلوپ بعد از بازی از این بازیکن مصری قدردانی کرد. او گفت: «چه سفری! من می‌گویم رویاهای او و رویاهای ما در طول این دوران محقق شد اما هنوز تمام نشده است. مو بسیار سرحال به نظر می‌رسد، او پس از این همه سال بعد از این همه بازی هنوز هم آماده است و این بسیار مهم است. مهمترین چیز این است که او واقعاً همیشه در دسترس است. قطعا اگر مجبور باشید آن مقدار بازی انجام دهید گاهی اوقات عملکرد شما افت می‌کند، اما زیاد این اتفاق نیافتاد. در زمان آمدنش کسی اینها را نمی‌دانست و ما فقط امیدوار بودیم که عملکردش خوب باشد، و همینطور هم شد.»

کد خبر: 1202317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =