واکنش لبنان به مخالفت AFC با حضور تماشاگران در ورزشگاه

رئیس فدراسیون فوتبال لبنان درباره حضور تماشاگران در دیدار مقابل ایران و امارات گفت: در انتظار چراغ سبز AFC برای ورود تماشاگران به ورزشگاه هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هاشم حیدر پس از انتشار اخباری درباره مخالفت با برگزاری بازی خانگی لبنان مقابل ایران با حضور تماشاگران اظهار داشت: فدراسیون با تصمیم فیفا و کنفدراسیون درباره برگزاری مسابقات خانگی تیم ملی لبنان مقابل ایران و امارات بدون حضور تماشاگران به دلیل شرایط امنیتی شگفت‌زده شده است.

وی افزود: این خبر را به اطلاع دولت و وزارت ورزش رساندیم و بر همین اساس دولت لبنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان داده هیچ مشکل امنیتی برای برگزاری این دو بازی با حضور تماشاگران وجود ندارد. فیفا و AFC پیش از این مایل بودند بازی‌های خانگی لبنان در کشور بی‌طرف برگزار شود که مقابل این خواسته مقاومت کردیم. بر مبنای تصمیم دولت این دو بازی با استفاده از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه صیدا برگزار می‌شود و امیدواریم چراغ سبز و موافقت AFC را برای حضور تماشاگران دریافت کنیم.

گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گروه نخست 20 آبان در شهر صیدا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1116747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =