آمادگی مراکز علمی کاربردی برای برگزاری کلاس های ترکیبی از ۱۵ آبان

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به حضوری شدن آموزش از ۱۵ آبان از مراکز آموزشی خواست، برای برگزاری کلاس‌ها به خصوص کلاس‌های ترکیبی برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست هم اندیشی و ارتقا کیفیت آموزشی منطقه ۷ دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، مختار جلالی جواران در این نشست به تشریح مطالبی درباره اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزشی این دانشگاه پرداخت.

وی مهارت‌افزایی را از اهداف مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمرد و با اشاره به اهمیت و تأثیرات عمیق دوره‌های کوتاه مدت در مهارت افزایی افراد جامعه و رسالت خطیر این دانشگاه، خاطر نشان کرد: توسعه همه جانبه آموزش‌های کوتاه مدت با در نظر گرفتن تمامی شرایط کمی و کیفی از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه است.

وی افزود: امروزه یکی از زیر نظام‌های موفق در کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی است و دانش آموختگان این دانشگاه بر اساس آمار به دست آمده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازار کار مشغول هستند و نسبت به دانش آموختگان دانشگاه‌های دیگر کمترین میزان بیکاری را دارند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اشاره به بهبود وضعیت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از رؤسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی خواست در جهت بهبود هرچه بیشتر وضعیت آموزش‌های مهارتی با تدوین رشته‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر و کار آفرین و همچنین تأمین منابع مالی مراکز در افزایش سطح کیفیت مرکز مؤثر باشند.

جلالی جواران افزود: در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی اولین دانشگاهی است که مأموریت گرایی را در بین مراکز آموزش علمی کاربردی نهایی کرده است و از این رو مراکز آموزشی می‌بایست در چارچوب مأموریت خود به یک برند و شاخص تبدیل شوند.

همچنین معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره برگزاری کلاس‌ها از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا سرلوحه فعالیت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی است و مراکز آموزشی برای برگزاری کلاس‌ها به خصوص کلاس‌های ترکیبی برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =