قابلیت جدید در به روز رسانی اخیر واتساپ

به روز رسانی جدید واتساپ به کاربران این اجازه را می‌ دهد بدون آنلاین بودن گوشی خود، از سیستم‌ های دیگر به این پیام رسان متصل شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از gsmarena، چند ماه است که واتساپ در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون اینکه گوشی هوشمند اولیه آنها بتوانند پیامی را دریافت یا ارسال کند، حساب خود را به دستگاه‌های ثانویه متصل کنند.

این ویژگی اکنون در جدیدترین آپدیت واتساپ در هر دو نسخه اندروید و iOS به طور رسمی برای همه کاربران این پلتفرم ارائه می‌شود. تا پیش از این، برای اینکه بتوانید از پیام رسان واتساپ روی مرورگر خود استفاده کنید، باید اطمینان حاصل می‌کردید که تلفن هوشمند اصلی شما همچنان به اینترنت متصل است. اما اکنون واتساپ قابلیتی را برای اتصال دستگاه‌ها بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی هوشمند ارائه داده است.

پس از فعال شدن این ویژگی و قبل از اتصال به دستگاه جدید، اتصال شما از همه دستگاه‌ها لغو می‌شود. پس از اتصال مثل همیشه می‌توانید به ویژگی‌های اصلی دسترسی داشته باشید با این تفاوت که بدون در نظر گرفتن اینکه گوشی هوشمند اصلی شما آنلاین است یا خیر، می‌توانید به گفتگو ادامه دهید. علاوه بر این پیام‌ها و تماس‌ها همچنان رمزگذاری شده‌اند.
برقراری اتصال دستگاه ثانویه به مدت ۱۴ روز

دستگاه‌های متصل شده می‌توانند تا ۱۴ روز پس از آفلاین شدن تلفن هوشمند اصلی، پیام‌ها را دریافت و ارسال کنند. اگر در موقعیتی هستید که گوشی هوشمند خود را به طور موقت گم کرده اید و باید از طریق واتساپ با مردم در ارتباط باشید یا اگر باتری گوشی هوشمند شما تمام شده و در نزدیکی یک رایانه هستید، این ویژگی می‌تواند مفید باشد.

البته در نسخه iOS محدودیت‌هایی وجود دارد و به شما اجازه نمی‌دهد پیام‌ها یا مکالمات را از دستگاهی که تازه متصل شده حذف کنید. محدودیت دیگر هم این است که نمی‌توانید تبلت یا گوشی هوشمند ثانویه را به حساب خود متصل کنید. برای بررسی این ویژگی، باید پیام رسان واتساپ خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید و روی منوی سه نقطه ضربه بزنید. سپس روی «دستگاه‌های مرتبط/ Linked devices» ضربه بزنید و این ویژگی را فعال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =