دربی گیلان به یاد الگیلانو!

دیدار های هفته ششم لیگ یک کشور امروز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته ششم لیگ یک کشور در حالی پیگیری خواهد شد که صدر نشینی قشقایی و شهرداری همدان در هفته قبل کمی بهت برانگیز بود.

در هر صورت این هفته تیم های مختلف بخصوص مدعیان صعود بازی های حساس و بعضا رو درویی را باهم خواهند داشت که احتمالا تاثیر مستقیمی روی جدول لیگ یک خواهد داشت.

شهرداری آستارا_ملوان

هر دوتیم که پیش از فصل تدارک مناسبی برای صعود را انجام داده اند در این بازی حتما به دنبال برد خواهند بود. بخصوص آستارایی ها که نمی خواهند از قافله عقب بمانند. از طرفی ملوانی ها هم نمی خواهند قافیه را در بازی مستقیم ببازند و برای پیدا کردن شخصیت قهرمانی و صعود روی برد این بازی حساب ویژه ای کرده اند.

پارس جم جنوبی_ شمس آذر قزوین

شاید به نوعی فینال انتهای جدولی ها در همین هفته های اول باشد. ظاهرا این دو تیم فعلا با این نتایج باید به نیفتادن از جدول فکر کنند،اگرچه راه تا انتهای فصل بسیار است اما هر دوتیم در حال حاضر شرایط سختی به سر می برند و برد در بازی مقابل یکدیگر می تواند سر و سامانی به وضعیت آنها در جدول بدهد.

مس شهربابک_سایپا

شاید دست خود این تیم ها بود هیچگاه در چنین زمانی راضی نمی شدند به یکدیگر برسند. سایپایی ها که هفته پیش را با گل دقیقه نود در زمین خودی برنده شدند کار سختی روبروی تیم وحید رضایی دارند که حالا در زمین خودی به دنبال کسب امتیاز است. چرا که شهر بابکی ها در این چند هفته امتیازات زیادی را از دست داده اند و این بازی برای آنها اهمیت بالایی دارد. در هر صورت شرایط هر دو تیم در حدول به سبکی است که به امتیاز این بازی نیاز دارند.

ویستا توربین_ماشین سازی

به نظر می ر سد کار ویستایی ها ساده باشد بخصوص که بازی در تهران است اما نباید به انگیزه ماشین سازان بی توجه بود چرا که تیم جوانی هستند و به نوعی ماجراجویی را با علیرضا اکبرپور دوست دارند.

قشقایی شیراز_شهرداری همدان

اگر بگوییم فینال صدر جدول پربیراه نبوده. اینکه در کمال شگفتی و در حضور بزرگان مدعی دیگر این دو تیم در حال حاضر صدر جدول هستند خود نکته جالبی است و حالا هم بعد از این اتفاق جالب بلافاصله به تور هم خورده اند. باید دید رجب زاده و طلایی منش چه استراتژی را در این بازی به کار خواهند گرفت در هر صورت حداقل آنها همین حداقل موفقیت را هم نمی خواهند براحتی از دست بدهند بنابراین شاید به حداقل امتیاز برای ماندن در بین بالا نشینان ولو برای کوتاه مدت راضی باشند، بخصوص برای همدانی ها که میهمان هستند می تواند چنینی تصوری را داشت.

رایکای بابل_آرمان گر سیرجان

باخت سنگین رایکایی ها هفته قبل، باعث خواهد شد که آنها برای جبران مافات با تمام قوا در زمین خودی حضور پیدا کنند بخصوص که در جدول هم فعلا تقریبا با سیرجانی ها شانه به شانه هستند بنابراین با این برد گام بلندی برای چند پله صعود خواهند داشت. از طرفی سیرجانی ها هم نمی خواهند دست خالی میدان را ترک کنند بخصوص که آنها امسال را کمی متفاوت تر استارت زده اند، نمی خواهند به این زودی ها کم بیاورند.

خیبر خرم آباد_خوشه طلایی ساوه

علاوه بر تقابل دو مدعی می توان از آن به تقابل دو سرمربی با فلسفه نام برد.عاشوری و مهابادی هر کدام با دو رویکرد متفاوت و البته دو تیم با شرایط خاص روبروی هم صف آرایی خواهند کرد. قطعا تیم های دیگر بالانشین جدول حتما نگاه ویژه ای به این بازی خواهند داشت چرا که فعل و انفعالات این بازی جدول را تغییر دستخوش خواهد کرد. خیبری ها که تدارک بالایی برای این فصل دیده اند و ساوه ای ها که شاید تدارک زیادی نداشتند اما با انتخاب بجا و اصلح سرمربی خود توانسته اند خلا های پیش فصل را پوشش دهند و فعلا در قامت یک تیم باشخصیت فعالیت کنند.جدال سنگین این دو تیم می تواند خیلی از اگر و اماها را مشخص نماید.

مس کرمان_استقلال ملاثانی

کرمانی ها با فرزاد حسین خانی به دنبال برد در این بازی هستند بخصوص که در این شش هفته نوسان زیادی از لحاظ نتیجه داشته اند حتما برای سه امتیاز در زمین خودی به میدان خواهند آمد. از طرفی ابراهیم اشکش و یارانش نشان داده اند که حداقل با ابزاری که دارند مفت باز در هیچ زمین نیستند و می توانند روزهای سختی را برای هر تیمی رقم بزنند.

استقلال خوزستان_شاهین بوشهر

خوزستانی ها با بختیاری زاده احتمالا کار ساده ای را در مقابل بوشهری ها خواهند داشت. اما نباید فراموش کرد که از شخصیت و نام شاهین بوشهر نمی توان به سادگی گذشت. هر دوتیم به دنبال سه امتیاز هستند تا بتوانند مشکلات خود را حداقل در کوتاه مدت حل کنند و با اعتماد به نفس بیشتری به ادامه لیگ بپردازند. نام هر دوتیم انصافا بار روانی زیادی را در این بازی حاکم می کند و باید ببینیم می توانیم امیدوار باشیم روزهای خوش این دو تیم هم دوباره آغاز شود؟

امیر کریمی

کد خبر: 1118723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =