جناب اخباری چه خبر؟

چرخ های ساپیا این روز ها به خوبی نمی چرخد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هرچقدر این روزها پراید قیمت صعودی پیدا می کند تیم فوتبال سایپا همان اندازه سیر سقوطی دارد.

در این فوتبال سخت بخصوص از بعد ساختاری و هزینه ، شاید دلمان به همین خصولتی ها از قبیل سایپا و پیکان و امثال این تیم ها خوش است که بتوانند بار این فوتبال را بدوش بکشنند.

در حقیقت سایپا به دلایل متفاوت و بخصوص مسایل فوتبال روز ما جزو قطب های سازنده این ورزش هست و حالا با این شکل و شمایل نتایج و مشکلات ریز و درشت بعید نیست و احتمال از دست دادن یک باشگاه دیگر و حتی فرصت دیگری همچون بانک ملی ها و راه آهن ها و ا این قبیل تیم ها از این فوتبال می رود.

اینکه انتخاب مربیان این تیم در این چند سه فصل اخیر که یک بار با ر و اما در روز آخر در جدول لیگ برتر ماندند و بعد ز آن سقوط به لیگ پایین تر را تجربه کردند و حالا شدیدا در نتایج این تیم نوسان دیده می شود جای سوال دارد.

اخباری از مربیان جوان فوتبال ماست و به نظر می رسد جزو تحصلیکرده ها می باشد. اما رزمه او در این یکی دو فصل حداقل به عنوان سرمربی مناسب نبوده حداقل نتایج تیم های تحت فرمان او نگاه را یجاد می کند.

در حال حاضر هم که سایپای زیرنظر او فعلا در این شش هفته که از لیگ یک گذشته مقام دوازدهم و تنها هشت امتیاز را کسب کرده که به هیچ عنوان قابل دفاع نمی باشد.

جدا نمی توان از شخصیت تیم سایپا حداقل در بین لیگ یکی ها به راحتی گذشت و صادقانه باید گفت آنها چشم بسته جزو مدعیان صعود در این سطح ملقب هستند.

اما اینکه چه اتفاقی افتاده که نوسان شدید در این تیم و نتایج آن دیده می شود را باید از کادر فنی این تیم پرسید که انتظارات از آنها حداقل در سطح لیگ یک بالاست.

کد خبر: 1118865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =