خوشه طلایی با مهابادی ادامه می دهد؟

خوشه طلایی در نگاه اول در جدول از پنج بازی سه تساوی و یک باخت و یک برد را کسب کرده که شاید به نظر نتایج مناسبی نباشد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ باید دقت داشت که داوود مهابادی تنها حدود ده روز این تیم را تا شروع اولین بازی این فصل و استارت آن در اختیار داشته و هم اکنون هم در رتبه هشتم جدول رده بندی می باشد.

اما اگر از بعد فنی بخواهیم برد و باخت های این تیم را بررسی کنیم در خواهیم یافت که اتفاقا این تیم با تمام این داشته ها و حتی مشکلاتی که به بحث مدیریتی آن بخصوص بر می گردد عملکرد بدی را از خود نشان نداده است.

بخصوص در بازی با خیبر در خرم آباد که این تیم تا دقایق پایانی از میزبان جلو بوده و نهایتا با تساوی از آن خارج شده است.

زدن دو گل در خرم آباد به تیمی که هزینه های زیادی را برای این فصل و صعود کرده و از مدعیان اصلی است نکته قابل توجه ای است که می توان از آن به عنوان شخصیت گرفتن تیم نام برد، هرچند کادر فنی این تیم ظاهرا علاوه بر این موضوع که به آن پرداخته اند باید مشکل ساختار دفاعی تیم خود را نیز حل کنند تا بتوانند از اندوخته های خود در بازی ها صیانت کنند.

در هر صورت به نظر می رسد ساوه ای ها باید قدر این موقعیت را حداقل بدانند چراکه فعلا با تمام مشکلات تیم آنها فاصله زیادی از لحاظ امتیازی با صدر جدول ندارد و امکان جبران آن در صورت آرامش و شرایط مناسب تیمی وجود دارد.

باید قبول کنیم وزن کادر فنی خوشه طلایی انصافا بالاتر از خیلی از تیم های دیگر هست و همین مسئله نکته مثبتی برای آنها در ادامه راه خواهد بود.

کد خبر: 1118886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =