محمود الزهار: صهیونیست‌ها هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارند

یکی از رهبران جنبش حماس گفت برای یهودیان صهیونیست، آینده‌ای در فلسطین وجود ندارد و مردم این کشور، آنان را اخراج خواهند کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، محمود الزهار از رهبران جنبش حماس تایید کرد که پیام عملیات شهادت‌طلبانه اخیر در داخل سرزمینهای اشغالی این است که برای یهودیان صهیونیست، آینده‌ای در فلسطین وجود ندارد.

 الزهار در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت که جریان مقاومت در قدس افزایش پیدا کرده و یکی از مهمترین مصادیق آن، عملیات «شمشیر قدس» و عملیات استشهادی «فادی ابوشخیدم» بود.

وی در خصوص عملیات شهید ابو شخیدم تصریح کرد: «این عملیات نشان دهنده صداقت، گسترش و اعتقاد مردم مسلمان فلسطین و عشق به وطن است. لذا هر کس به اندازه توان خود تلاش می‌کند تا یهودیان را از فلسطین اخراج کند، به ویژه از قدس؛ حتی اگر این فداکاری به کشته شدن یا اخراج خانواده [عامل استشهادی] به خارج از فلسطین ختم شود».

 این مسئول افزود: مقاومت در قدس در حال قدرت گرفتن است و بارزترین نمونه آن، شمشیر قدس و عملیات دلاورانه شهید فادی ابو شخیدم در مقابل نیروهای مسلح [صهیونیستی بود که به هلاکت آنان و شهادت خود منجر شد».

الزهار درباره پیام این عملیات شهادت طلبانه خاطر نشان کرد: پیام روشن است: در شمال، جنوب، شرق و غرب فلسطین و قدس، هیچ آینده‌ای برای یهودیان صهیونیست وجود ندارد، حتی اگر بهایی که مردم فلسطین بپردازند، جان بهترین فرزندان به عنوان شهدای فلسطین باشد».

وی در پایان تاکید کرد: این عملیاتها ادامه دارد و بنا به دلایلی مانند آمادگی، زمینه‌چینی، انتخاب مکان و زمان مناسب برای وارد کردن ضربات مهلک به ارتش صهیونیستی، جز برای مدتی متوقف نخواهد شد، زیرا یک عملیات موفق، بهتر ازده‌ها عملیات ناموفق خواهد بود».

شهید فادی ابو شخیدم صبح یکشنبه گذشته در شهرقدس اشغالی ملیات شهادت طلبانه‌ای انجام داد که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1119731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =